28 decembrie 2011

Experienta cu Palette Mousse Color

Am ramas putin dezamagita de aceasta vopsea...poate chiar putin mai mult.Culoarea mi-a iesit destul de bine(binenteles ca dintr-o nuanta de negru ce poate sa-ti iasa nu? :)) ),ce nu mi-a placut la ea a fost ca nu sa amestecat foarte bine,au ramas cocoloase si tre sa spun ca am amestecat-o mai bine de 40 de ori si cu putere si tot de geaba,iar la clatire mi-a luat mai bine de 20 min sa pot sa scot apa curata din par si sunt sigura ca la urmatoarea spalare imi va iesi iar apa negra dar asta e.
Am si cateva poze cu nuanta de dinainte si dupa

ianinte de vopsire

in timpul vopsiri 


si dupa vopsire 


5 comentarii:

  1. e frumoasa culoarea,eu mi-am cumparat rosu intens si rezultatul nu a fost unu prea fericit,nu prea a iesit roscat:))
    mie vreo ora mi-a luat sa nu mai iasa apa rosie si normal la fiecare spalare mai iese rosu...insa pana acum sunt multumita de ea culoarea s-a mai deschis si chiar nu regret ca m-am facut cu vopseaua aceasta.

    Pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Mie mi-a iesit destul de repede din par la clatire, ba chiar mai repede decat cu alte vopsele, dar nu am pus toata cutia pentru ca mi s-a parut prea mult si nu avea rost sa o pun pe toata daca era tot parul acoperit, poate de aceea s-a clatit mai repede. Culoarea mea a fost tot inchisa deci nu aveam alte asteptari. ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. sincera sa fiu,cea mai buna vopsea cu care m-am vopsit pana acu ,a fost kallos,si am incercat ceva nuante si diferite firme de vopsea dar nu m-a multumit nici una cum ma multumit kallos.

    RăspundețiȘtergere
  4. wooow poze cu tine :D esti foarte draguta :*

    RăspundețiȘtergere
  5. :)),ce tare ai fost,toata lumea are reactia asta cand vede vre-o poza cu mine :))

    RăspundețiȘtergere