20 ianuarie 2012

Premiul de la PiNK FOX & ELF

Buna dimineata,azi m-am trezit cu gandul ca voi merge la posta si voi ridica premiul pe care l-am castigat si l-am tot asteptat din luna decembrie,ajunsesem sa nu mai sper la el dar vad ca cel de la ELF au fost destul de corecti chiar daca au intarziat cu premiul.
Am sa las cateva poze cu ce era in colet,multe nu va pot spunne despre ele pt ca inca nu le-am incercat dar voi reveni cu pareri mai tarziu.




Pensula FAN,care sincera sa fiu habar nu am la ce se foloseste,dar am tras un ochi in descrierea ei.
Folosita pt a indeparta fardul de ochii cazut pe fata.Pt a adauga culoare fetei,puneti pensula in cutiuta de pudra si apoi adaugati culoarea pt a evidentia pometii si a obtine un look natural.




Baton corector in nuanta Light Beige


Paleta Complex Perfection





Ruj in nuanta Charming





Fard de ochii in nuanta Blue Moon





Lac de unghii in nuanta Dark Navy

3 comentarii:

  1. Sa le folosesti cu placere ! :*
    Imi place tare mult poza de fundal a blogului :D .

    RăspundețiȘtergere
  2. am si eu cateva dintre produsele astea si sunt multumita. Sa le folosesti cu placere

    RăspundețiȘtergere