25 ianuarie 2012

Review: crema anticelulitica revicel

Buna dimineata, e o zi asa mohorata si umeda incat nici sa ma ridic din pat nu am chef asa ca m-am gandit sa ...(nu sa va vorbesc pt ca banuiesc ca stiti toate despre ea si despre beneficiile ei) mai bine zis sa va spun parea mea despre crema anticelulitica revicel.





Mi-am comandat-o de pe site-ul Revicel la pretul de 25 lei,mai mult pt tratarea vergeturilor cu toate ca stiam si stiu ca sunt slaaaabe sanse ca o crema sa poata trata aceste... nici nu stiu cum sa le zic,taieturi,crapaturi ale pielii pt ca asa da impresia.


Vineri se fac doua saptamani de cand o folosesc doar seara pt ca dimineata nu am nici timp si nici chef sa stau sa-mi fac masaj.Trebuie sa recunosc ca la prima aplicare ma simteam de parca ar fi aruncat cineva cu apa fiarta pe mine :)) mai ales pe picioare,pe burta nu am simtit si nu simt in continure nimic.
Si dupa a treia aplicare fa fel aceleasi simtome si pe picioare,adica nimic...e normal ca dupa cateva zile pielea sa se obisnuiasca cu crema?


Ce imi place cel mai mult la ea e mirosul,inca de cand am deschis-o prima data ma dat pe spate pt ca nu ma asteptam sa miroasa asa placut si ca imi lasa pielea fff fina si catifelata.


Fetele care ati folosit-o pana la final o parere va rog.Multumesc.

2 comentarii:

  1. daca vrei sa simti cum actioneaza fa un peeling inainte sau foloseste crema mai multa. Eu am folosit-o... uite aici un review, dar nu e pozitiv :) http://www.luizaburlacu.blogspot.com/2011/12/review-crema-anticelulitica-revicel.html

    RăspundețiȘtergere
  2. msss,dar daca nu ma insel il citisem deja,cam toare review-urile rivicel le-am citit...pe mine ma interesaza mai mult vergeturile, daaar cred ca n-am sa scap niciodata de ele :((

    RăspundețiȘtergere