19 ianuarie 2012

Review: crema pentru calcaie

Salut,m-am gandit ca azi sa va spun cate ceva despre crema pentru calcaie de la Cosmetic Plant , contine ulei din germeni de grau,cimbru si salvie.
Imbogatita cu vitaminele A,F si ulei din germeni de grau crema protejeaza si hraneste pielea uscata, aspra, crapata.


Mod de utilizare: Indepartati pielea uscata cu o pila sau piatra ponce si aplicati crema zilnic, dimineata si seara, preferabil dupa baie.Masati usor pana la absorbtia completa.





Este prima crema care a reusit sa-mi "imblanzeasca"calcaiele :)).De cel putin 4 ani de cand am ramas insarcinata ma tot lupt cu calcaile crapate si aspre si cu pielea uscata.Pieli uscate tot nu i-am gasit inca un remediu dar mai caut :)...cat despre calcaie pot spune ca de o luna de zile parca nu-s ale mele,erau oriblie,cand venea vb de sosete licra sau de pantaloni de trening sau de lenjerie din satin era un cosmar pt mine,insa acum nu mai am nici o problema,m a uimit efectiv crema asta ,nu ma asteptam sa fie asa eficienta.
Are un miros placut,la inceput mi sa parut putin(poate chiar mai mult) intepator dar apoi m-am obisnui si deja imi place.O recomand,cine are asemenea probleme o poate incerca cu incredere.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu