23 ianuarie 2012

Review: crema pentru maini reparatoare

Salut...


Acum o luna (mai mult sau mai putin)mi-am facut o comanda pe site-ul Cosmetic Plant iar printre produse am ales si aceasta crema de maini reparatoare.




Descriere eticheta:
Protectoare si hranitoare prin continutul in extracte de galbenele si vitaminele A si F,crema se recomanda chiar si celor mai sensibile maini.Formula imbogatita cu alantoina si   pantenol repara si ingrijeste pielea mainilor supusa agresiunii detergentior, sapunului si factorilor de mediu.

Mod de utilizare:
Crema se aplica pe pielea mainilor ori de cate ori este nevoie, pentru a le simti fine si catifelate.




Descrierea mea:
Asa cum spuneam si la review ul pentru crema de picioare, de cativa ani am foarte mari probleme cu pielea uscata.Am ales aceasta crema datorita extractelor de galbenele, am mai avut diverse creme cu galbenele si stiu ca sunt foarte eficiente.Dupa fiecare curatenie si spalat in baie, spalat vase si diverse obiecte si lucruri mainile mele arata de parca as avea var pe ele.Ei bine acu nu mai am aceasta problema datorita acestei creme care are o consistenta foarte cremoasa si usor grasa dar daca insist putin mai mult asupra masajului intra foarte bine in piele si nu am probleme cu lasatul amprentelor pe te miri ce sau cu faptul ca-mi alunca mainile cand incerc sa desfac ceva.
N-as putea sa spun ca-i crema perfecta pentru mine,dar deocamdata este preferata (si singura:) )

2 comentarii:

  1. Eu am folosit una de la British Gallery pana acum si am fost incantata de ea. O gasesti aici, daca vrei: http://www.britishgallery.ro/ro/produse-naturale-heathcote-and-ivory/10683-crema-de-maini-si-unghii-vintage-mimosa.html

    O sa o incerc si eu pe cea propusa de tine.

    RăspundețiȘtergere
  2. Pe asta nu am incercat-o, insa imi place foarte mult cea cu catina. Te astept si la mine pe blog: http://frombeautywithlove.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere