18 ianuarie 2012

Review: sapun lichid ON LiNE

Bunaa,azi vreau sa vb putin despre sapunurile lichide ON LiNE cu aroma de liliac si masline pe care le-am primit drept testere,deoarece e prima oara cand le incerc.Trebuie sa recunosc ca nu prea ma dau in vand dupa mirosul liliacului dar sapunul asta ma dat pe spate iar cel cu aroma de masline...n-am cuvinte.Au o textura destul de groasa(da impresia de crema)si cremoasa,produce spuma din abundenta si nu usuca pielea.Ingredientele soft ale sapunului imbunatatesc aspectul mainilor si fac pielea moale si catifelata.Pe viitor fara doar si poate va fi o piesa  de rezistenta in randul produselor folosite fregvent de mine.

Un comentariu:

  1. L-am incercat si eu, dar mai bun mi se pare acesta: http://www.britishgallery.ro/ro/produse-naturale-heathcote-and-ivory/11254-sapun-lichid-cath-kidston-blossom.html

    RăspundețiȘtergere