7 ianuarie 2012

Sfarsitul lumii?

Dezlantuirea furtunii de ieri si mai ales de azi noapte ma duuuus la oribilul gand al sfarsitului lumii.Trebuie sa marturisesc ca n-am putut dormi toata noaptea(am dormitorul pe nord si asta face ca zgomotul sa fie mai puternic ca in orice alta camera din apartament)parca simteam cum ma zboara din pat...si mai trebuie sa spun(si sunt sigura ca si voi la fel ca si resutul lumii)in adancul sufletului stim ca o sa murim dracu in flacarile iadului si ca oricare ne-ar fi sfarsitul o meritam cu varf si-ndesat mai mult ca orice pe lumea asta pt ca suntem criminali, suntem violatori, suntem pedofili, suntem mincinosi, suntem rasisti,suntem lasi,suntem fricosi(doar aparent suntem bravi si curajosi),suntem...spuneti voi cum mai suntem pt ca mie nu-mi mai vine nimic in cap acu.

Am ajuns sa-mi fie si frica sa ma uit la stiri in special la cele de la ora 5,vezi cruda realitate care ne inconjoara,traim intr-o jungla adevarata in care vezi cum o mama isi omoara pruncul abia nascut sau cum si-l arunca intr-un tomberon de gunoi,cum un tata isi violeaza fiica si peste 9 luni se naste...ce?un frate sau propriul copil?un nepot sau propriul copil?spuneti voi ca eu nu stiu ce e...cum atata lume se sinucide din motive absolut stupide si absurde(din dragoste sau ca l-au dat datoriile afara din casa),cum un copil isi omoara mama fara sa stea prea mult pe ganduri,cum un tanar de 18 ani violeaza o batrana de 70 si apoi o omoara cu sange rece...si ar mai fi muuulte dar parca mintea mi sa blocat acum la cea ce vad aici pus negru pe alb,acum o ora aveam un scenariu intreg in minte ca sa imi pot descarca gandurile dar la ce bun atata scenariu daca nu mai sunt in stare sa scriu nimic?

Cu riscul de a ma repeta,orice ni s-ar intampla(ca ,cu siguranta se va intampla ,mai devreme sau mai tarziu)ne-o meritam cu varf si-ndesat.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu