15 februarie 2012

Castigatoarele concursurilor Libris si Avon

Buna ziua

In primul rand vreau sa va spun sa sunt fooarte dezamagita in legatura cu concursul Libris, am avut doar 25 de participantinti, nu ma asteptam, mai ales ca premiul a fost o carte, dar se pare ca nu toata lumea e la fel de entuziasmata.
Am avut tendinta sa dau vina pe faptul ca blogul meu nu e atat de cunoscut in randul blogurilor si nici pe facebook, daar avand in vedere ca la concursul Avon am avut peste 100 de participanti...mi-a dat de gandit.

In sfarsit...mai jos aveti listele participantilor si castigatori.

LIBRIS 
Castigatoarea este: czemoorsi



AVON




Castigatoarea este: IULIA SAVA


La concursul Avon stiti ca restul aveti 20% reducere la o comanda de cel putin 100 lei si sa specificati ca ati fost participanti concursului organizat pe blogul meu.

Fetele castigatoarele, astept datele voastre cat mai repede cu putinta la mail blogbyflora@yahoo.com

5 comentarii:

  1. Multumesc! Multumesc! Multumesc! :) Aaaaa, ce bucuroasa sunt, nici nu va puteti imagina! :D


    In ce modalitate iau legatura ca dvs. pentru a-mi trimite datele sau revendica premiul?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. imi trimiteti un mail pe blogbyflora@yahoo.com

      Ștergere
  2. Din ce campanie trebuie sa dau comanda :D?

    RăspundețiȘtergere