29 februarie 2012

Preferatele lunii februarie

Cum in ianuarie nu am avut ocazia sa fac o postare de genu, am facut repejor (pt ca nu prea ma tineau bateriile aparatului) cateva poze produselor care consider eu ca m-au ajutat destul de mult luna asta, si ma vor ajuta si pe viitor cu siguranta.


Ador acest ruj ELF cu A-ul cel mai mare, 
are o nuanta asemanatoare buzelor si abia se vede.



Paleta BEAUTY ANGEL Gold 
(e castigata pe blogul NotAnotherBeautyBlog )
si cu aceasta ocazie le multumesc foarte muuult.


Fardul ELF in nuanta Blue Moon


Paleta ELF Completion Perfection 


Crema vitaminizanta de zi de la Cosmetic Plant am vorbit putin despre ea aici , rimelul Maybelline este cel mai 
"colosal" dintre toate rimelurile care le-am avut.

Despre gelul de curatare Clearsil nu va pot spune prea mult pentru ca il folosesc doar de cateva zile, batonul corector ELF este un bun "acoperitor" :)) ca sa zic asa, cu toate ca nu am (de fapt nu mai am) probleme cu tenul in afara de niste mici puncte de grasime.

Creionul dermatograf Max Factor (maro) nu prea are o densitate mare, trebuie sa insist mult iar daca dau cu fard pese nu se mai vede aproape deloc.

De curand mi-am achizitionat lacul Orkide Calcium Gel, si spre uimirea mea chiar vad rezultate, si grandioasa oja Flormar 21 care vazusem si citisem atatea despre ea incat nu i-am putut rezista.


Si cateva dintre bijuteriile mele preferate
o pereche de cercei si un lantisor
achizitionate de pe pag de facebook a lui Alys Bijoux


Si un set minunat din argint


P.S. nu luati in seama data mentionata in fotografii, nu era setata :))

Un comentariu: