19 februarie 2012

Review: crema vitaminizanta de zi

Crema vitaminizanta de zi cu ulei de catina si masline.



Este o crema care hraneste si fortifica tegumentul gratie complexului vitaminizant al uleiului de catina.Provitamina B5 si uleiul de masline asigura o hidratare intensa si durabila. Se intinde foarte usor, nu necesita o cantitate mare pentru a putea fi aplicata pe toata fata, se absoarbe foarte repede, pielea devenind catifelata si nu da senzatia de gras.


Are o culoare galbuie si un miros discret, placut care dureaza, nu se simte la atingere ( multe creme ma fac sa transpir la mustata:)), de obicei nu folosec creme de fata,nu le suport si le simt atunci cand pun mana ) in schimb cu aceasta nu am nici un fel de probleme. In mai putine cuvine o ador, nu-mi dau seama cum de nu am descoperit-o mai demult.

Se aplica dimineata pe fata si pe gat si este o baza perfecta pentru machiaj.

Pretul produsului pe siteul Cosmetic Plant este de 9,50 lei. Eu am achizitonat-o din oras de la mine de la un magazin plafar si am dat pe ea aproximativ 11 lei.


Si o poza "bonus" cu salata de fructe pentru fi-mea care ma asteptam sa fie super incantata de ea dar cand a vazut semintele din kiwi m-a pus sa le scot cu lingurita :((...intr-un final toate fructele au ajuns in benderul de facut piure de fructe.


4 comentarii:

  1. Eu sunt foarte multumita de cremele de la Cosmetic Plant.Pot spune ca sunt singurele care imi intra in piele instantaneu fara a lasa o pelicula lucioasa, avand in vedere ca am tenul mixt spre gras.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu am tenul uscat si pot spune ca-i singura de care sunt multumita.

      Ștergere
  2. :)) Cand am vazut poza cu salata am zis ca e o poza cu un peisaj apoi m-am uitat mai atent la poza si am si citit. Ai imaginatie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am copiat-o de pe facebook, dar nu prea mi-a iesit asa bine :(

      Ștergere