16 februarie 2012

NOTD: oja Isabelle Dupont

Salut...

Azi am avut placerea de am colora unghiile pentru prima data cu oja comandata saptamana trecuta pe siteul Lady`s. Am asteptat oja asta cu sufletul la gura si a meritat asteptarea pentru ca sa dovedit a fi mult mai frumoasa in realiate, daaaar...pentru ca intodeauna exista un dar ( vb dirigintei mele) intr-un final m-a dezamagit :((.

In primul rand se usuca foarte foarte greu, exterm de greu, dupa doua ore de stat la un film, nemiscata, cand m-am ridicat sa ma schimb pur si simplu oja mea sa strans (ca sa spun asa) ca un acordeon si sub ea s-au format bule de aer ( ca folia de pe ecranul telefonului) daca ma intelegeti ce vreau sa spun...

Aveam da gand sa-mi cumpar in intreg "arsenal" de oje de pe acest site dar acum daca stau sa ma gandesc mai bine cred ca renunt la ideea asta, cel putin la Isabelle Dupont. Pe cele de la Catherine Arley inca nu le-am incercat dar din cate am vazut in diferite review-uri si prezentari sunt cam apoase, necesita doua trei apicari ca aspectul sa fie unul favorabil.

Asa arata in sticla


Si asa arata pe unghii



5 comentarii:

  1. Mmm, eu o am pe aceasta si inca una - albastru mai deschis. Cea mai deschisa face probleme:)), se usuca greu. :*

    RăspundețiȘtergere
  2. da e frumoasa, superba chiar, numai ca are problema asta cu uscarea :((

    RăspundețiȘtergere