9 februarie 2012

TAG: Frumoasele lumii...

Am vazut ca circula un tag pe bloguri si m-am gandit sa-l fac si eu. Pentru mine frumoasele lumii nu-i decat o singura frumoasa si anume MARILYN MONROE

Binenteles ca frumoase ar fi destule, cu caru` chiar, numai eu cred ca doar ea ar putea "primi" titlul de frumoasa lumii.Trebuie sa recunosc ca nu stiu prea multe despre ea, nu am vazut nici un film cu ea dar cu toate astea am admirato dintotdeauna.


Cand vad cate un clip sau cate o poza cu ea pur si simpu raman fara cuvinte, ma fascineaza.









Eeeei, ce parere aveti?

6 comentarii:

  1. Sincer, cred ca este una dintre cele mai frumoase si seducatoare femei EVER !
    Si ea, spre deosebire de ce 'piti' avem noi prin showbiz, chiar este o diva adevarata.
    Ma bucur ca ai facut acest tag cu o alegere atat de buna. :D:D:D

    RăspundețiȘtergere
  2. chiar e frumoasa! Eu am vazut si filme

    RăspundețiȘtergere
  3. În cea de-a treia şi a cincea fotografie este evident, Lisa Marie Presley.

    RăspundețiȘtergere