6 martie 2012

Ce-am mai "soppinguit" in ultima vreme...

Vreau sa va arat cam ce mi-am mai cumparat eu in ultima vreme. In primul rand, in sfarsit dar in sfarit mi-am comandat si eu una dintre faimoasele palete Sleek si anume Oh so special de pe site-ul Makeup Shop.



Un ruj tot de pe site-ul Makeup Shop BeautyUK in nuanta snob
si un ruj Flormar nuanta 522 (dar tin sa cred c-a fost o greseala, 
deoarece l-am cumparat prin cineva)


Lacul cu calciu Orkide, o oja Seventeen nuanta 18, doua flormar nuantele M105 si 21
si una Maybelline mini colorama nuanta 17


O mini trusa de pensule de pe site-ul Colours Beauty Shop



O carte politista, Crima in nori de Aghata Christie
(inca nu am citit-o, o sa revin cu pareri, dar sunt sigura ca
o sa ma tina cu sufletul la gura, am mai citit cateva carti
scrise de aceasta autoare)


Si vol 3 din Casa noptii, mi sa parut mult mai interesant decat primele doua,
sunt curioasa sa vad ce va urma.

3 comentarii: