31 martie 2012

Comanda Oriflame

Initial nu voiam sa cumpar decat crema de corp Silk Beauty dar apoi am optat
si pentru un gel de dus si un gel pentru indepartarea cuticulelor care
chiar sper sa functioneze :)


Despre aceasta crema am citit pe blogul lui Miu Miu si mi-a atras atentia, 
este o crema de corp cu proteine hidratande din matase si 
extract antioxidant protector din orhidee.
Am gasit-o la reducere la pretul de 17 lei.


Gelul crema de dus, contine jojoba si mango, 
l-am gasit la pretul de 10 lei.


Si gelul pentru indepartarea cuticulelor, contine suc de rosie si castravete,
uleiuri din migdale dulci si masline, l-am gait si pe el tot la reducere
la pretul de 10 lei.

Sper sa-si faca treaba deoarece in ultima vreme am avut probleme atat cu unghiile
cat si cu, cuticulele. Am avut unghii false si de aproximativ
doua luni jumate le-am dat jos si nici acum nu si-au revenit.
Am incercat mai multe lacuri tratament pentru exfoliere si rupere si lacul cu calciu de la orkide
dar nu prea vad rezultate.
Voi ce tratamente folositi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu