19 martie 2012

The most beautiful men

Am vazut o postare de genul pe blogul Andreei si mi-a placut foarte mult si mi-am zis ca trebuie s-o postez si eu. Daca la frumoasele lumii n-am avut decat o singura preferinta, la categoria barbati am mai multe :))

Nicolas Cage - cap de lista :D


2 Wentwhort Miller - e gay dar nu se pune :))

3 Leonardo DiCaprio - a fost number 1 in tineretile mele :)

4 Russel Crowe - nu e barbatul mortal dar are ceva ce-mi place

5 Ian Somerhalder - nici nu avea cum sa treaca neobservat :))

6 Keanu Reeves - m-a fascinat cu Constantine

7 Johnny Deep - nu stiu de ce dar il aseman fff mult cu Leo DiCaprio

8 Orlando Bloom - are o alura de copil

9 Jackson Rathbone - cel mai hot vampir :D

10 Hugh Jackman

11 Shane West

12 Bruce Lee - ptiuuu, era cat pe-aci sa-l uit

Si ca sa adaug si-un barbat de pe la noi...Stefan banica jr - e singura frumusete din Romania (din punctul meu de vedere)


Cam astia ar fi... voi, ce preferinte aveti?

2 comentarii: