15 martie 2012

NOTD: unghii rosii a la Paggy Sage

E rosie, e frumoasa, e Paggy Sage....am oja asta de mai bine de un an, am castigat-o pe site-ul Melkior (de fapt am castigat un voucher de 50 lei) si mi-am luat doua oje, asta si inca una albastru inchis, pe care mi-a spart-o fi-mea. Maaaareee bucurie mi-a mai facut :)) daar ma multumesc totusi ca mi-a lasat-o pe aceasta intreaga.

Cum spuneam c-o am de aproximativ un an si e ca si noua, nu e uscata, nu e ingrosata...e perfecta. Im place foarte mult pensula, nu-i nici groasa dar nici subtire, unele oje au pensula prea groasa si imi sunt incomode. Siii, cea ce-mi place mie cel mai mult, se usuca destul de repede :)







4 comentarii:

  1. frumoasa nuanta...preferata mea :* ai uita sa spui cat tine pe unghii, caci eu mi-am luat o oja marca nemteasca, cu uscare rapida si dupa doua zile deja se lua de pe unghii

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asta nu stiu sa ti-o spun, pt ca in fiecare zi imi fac o noua manichiura :)

      Ștergere
    2. Scuze ca ma bag , dar te asigur eu ca rezista mult. Am avut si eu o oja Peggy Sage, era favorita mea. Rezista cate 7 zile si se coajea doar uniform la varf, se tocea mai degraba. Oricum, nu se vedea urat.

      Ștergere
    3. nu e nevoie sa-ti ceri scuze :), adevarul e ca-i cea mai buna oja a mea.

      Ștergere