11 martie 2012

Review: baton corector ELF

Am tot amanat aceasta postare de cateva zile, nu stiam daca s-o public sau nu, insa pana la urma am zis ca de ce nu?

Nu voiam s-o public deoarece este primul meu produs de acest gen si nu aveam cum si cu ce sa-l compar. Batonul corector de la ELF, l-am castigat pe blogul Sophisticat in luna decembrie, de atunci l-am folosit de vre-o doua ori cred, pentru a astupa niste mici puncte de grasime si acum, de cateva zile, m-a "inzestrat" D-zeu cu aceasta frumusete :))


Cuvantul baton ma ducea cu gandul la un produs destul de dur, foarte tare si prafos, ceva gen creta. Insa m-am inselat.
E destul de cremos si moale, e ca o crema tinuta in frigider, se intinde foarte bine si e placut la atingere, are un miros placut (miroase a citrice) si plus de asta ce este mai important pentru mine nu se simpte.
Poate fi folosit si ca anticearca,ca baza de machiaj dar si ca fon de ten.

Are o acoperire destul de buna numai ca mie mi-ar fi trebuit o nuanta mai inchisa, 
este nuanta Honey adica asa 
iar mie mi-ar trebui nuanta Spice adica asa 


In realitate el se vede asa 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu