20 aprilie 2012

Giveaway Wella Professionals Care Sun - INCHIS

Viseaza cu ochii deschisi: la plaja insorita, la limonada rece si la plimbarile lungi si relaxante. In acesta vara, soarele este prietenul tau. Acum ai la dispozitie cinci produse Wella Professionals Care Sun ce iti ofera protectie si ingrijire inainte, in timpul si dupa expunerea la soare.
Experimenteaza cu simturile ingrijirea profesionala a parului si ofera-i in acesta vara protectie si stralucire extraordinara.


WELLA SUN HAIR&BODY SHAMPOO SAMPON PENTRU PAR SI CORP
Curata delicat parul si corpul oferind hidratare. Indeparteaza reziduurile din apa sarata sau cu clor. Produs ce contine vitamina E.
Aplicarea: pe parul umed si se maseaza. Se clateste foarte bine.


WELLA SUN PROTECTION SPRAY TRATAMENT  SPRAY  PENTRU PAR FIN/NORMAL
Formula inovatoare in 2 faze. Faza 1, alba si cremoasa, ofera parului protectie UV; faze 2, cea transparenta contine complex de vitamine ce ofera hidratare firului de par. Produs cu protectie UV.
Aplicare: se agita bine si se distibuie uniform pe parul umed sau uscat. Nu se clateste.


WELLA SUN HAIR&SKIN HYDRATOR CREMA HIDRATANTA PENTRU PAR SI CORP
Ofera parului si pielii hidratare de durata si efect stralucitor seducator. Produs ce contine alantoina, ingredient ce ofera hidratare intensa.
Aplicare: se distribuie uniform pe parul umed sau uscat si pe corp. Nu se clateste.






Azi impreuna cu Wella Professionals voi lansa un nou concurs constand in trei premii a cate trei produse fiecare si anume: Hair&Body Sampoo+Dual Phase Treatment Spray+Hair&Skin Hydrator.





Povestea Wella Professionals a inceput in anul 1880 cu Franz Stroeher, un tanar stilist german. Dorinta lui de a invata cat mai multe la purtat prin marile centre de fashion din Europa.
Pentru mai bine de 125 de ani, Wella a evoluat si a prosperat. Povestea a continuat asa de-a lungul anilor in pofida unor situatii care pareau de-a dreptul imposibile.
Ceea ce a inceput din pasiunea unui singur stilist este prezent acum in peste 4 milioane de saloane profesionale iar clientii acestor saloane beneficiaza din plin de rezultate pe masura, pretutindeni in lume.

Pentru a putea participa la concurs trebuie indeplinite urmatoarele conditii:
-sa ma urmariti prin gfc
-like pagini de facebook a sponsorului aici
-like pagini mele de facebook aici
-share pe facebook acestui concurs
-lasati mai jos un comm scurt despre
  vacanta voastra de vis 
+
cum va ingrijiti parul pe timp de vara
si cu toti pasi care i-ati urmat.

Data limita de inscriere 5 mai.
Toate conditiile sunt obligatorii.
Castigatorii ii voi alege cu Random si-i voi afisa in maxim doua zile de la incheierea concursului.

Acest concurs sa incheiat iar castigatoarele sunt: 

MARILENA MAFTEI
DINU FLORINA
VALE TINA
Felicitari si astept datele voastre pe blogbyflora@yahoo.com


55 de comentarii:

  1. gfc: irina
    fb: irina olteanu
    share: http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=371606509549659&id=1713637391
    vacanta de vis e destul de banala: muuulta liniste, mare, soare, nisip si caldura
    vara folosesc un sampon diferit decat iarna si port, pe cat posibil, ceva pe cap(sapca, palarie)

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna, multumim pentru acest superb giveaway!
    GFC: marilena maftei
    FB like: marilena maftei
    Share: http://www.facebook.com/marilena.maf/posts/157243021071403
    Vacanta de vis: pe o insula tropicala cu apa curata si calduta, nisip fin, soare stralucitor si un cocktail de fructe in mana :)
    Ingrijirea parului: Pe timp de vara nu imi schimb samponul sau balsamul insa imi hidratez mai mult parul folosind o masca de uleiuri naturale deoarece soarele are tendinta sa-mi usuce parul.

    RăspundețiȘtergere
  3. GFC: Andreea Elena
    FB: Andreea Elena
    Share: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=363331187037869&id=100003545911371
    Vacanta de vis: cu familia, undeva la mare, fara aglomeratie pe plaja, cu o apa calduta, fara alge la mal, asa cum sunt pe litoralul nostru.
    Ingrijirea parului pe timp de vara: folosesc un sampon si un balsam diferit si masti de par, deoarece vara parul mi se usuca si isi pierde din stralucire.

    RăspundețiȘtergere
  4. GFC:Valentina
    FB:Letitia Golea
    Share : https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=394690317232490&id=100001322667711
    Vacanta mea de vis ar fi la Maramures,zona cea mai frumoasa considerata de mine,am fost acolo intr'o vacanta si m'am relaxat total,total.Zona e superba ,inspira un aer lejer ,liniste,pace.
    Vara,mai ales ca stau la mare,langa mare:P folosesc masti de par ptr hidratare deoarece merg la plaja mai mereu si nu vreau ca parul meu sa;si piarda elasticitatea si stralucirea.:*Multumim de giveaway:*:*

    RăspundețiȘtergere
  5. gfc:andreeabacau
    fb:Yady Deea
    share:https://www.facebook.com/YadyDeea/posts/231423330298695
    Vacanta mea de vis ar fi intr-un loc exotic,unde sa ma bucur de relaxare ,cele mai delicioase bucate si distractie maxima.
    Vara am aceeasi rutina aplic ulei inainte cu 30 min de al spala,aplic ,sampon,balsam si cateodata si masca,aplic si spray termoprotector

    RăspundețiȘtergere
  6. gfc:claudia_mami fb :nicoleta ciooiu share :https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=364873873548584&id=100002903188210 vacanta mea de vis ar fi la venetia asi merge si maine daca as avea cu ce vreau sa vad cu ochi mei , ingrijirea parului pe timp de vara ,am grija sal tund odata pe luna (sai eau varfurile) folosesc masti de cAsa pentru par si de cand am renuntat la placa parul meu radiaza .am un sanpon pe care il folosesc mai mereu + balsam de par o marca usor de gasit insa mastile naturale isi fac treaba .

    RăspundețiȘtergere
  7. GFC: ANdreea
    Facebook: Andreea Popa
    Share: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=338451719552827&id=100001021748019
    Vacanta de vis: pe o insula alaturi de iubitul meu bineinteles sa fim doar noi 2 :x
    Ingrijirea parului: Ma spal de 3 ori pe saptamana, iar o data pe saptamana aplic o masca din: 1 lingura ulei de masline, 1 galbenus de ou, 10 picaturi de vitamina A; aplic pe parul uscat si las aproximativ 30-40 min dupa care imi spal parul :)

    RăspundețiȘtergere
  8. GFC: Cris
    FB: Cris Domino
    Share: http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=136948183103238&id=100002596574352

    Vacanta ideala: intr-un loc insorit, ziua: leneveala la soara si multa balaceala in apa, iar noptile albe

    Sincer nu am fost asa de atenta cu parul meu vara. La plaja tin de obicei o palarioara sau esarfa pe cap, dar in rest nu am folosit ceva special.

    RăspundețiȘtergere
  9. GFC: Gothic
    FB: Luiza Andreea
    Share: http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=425001927528235&id=100003711588823
    Vacanta de vis as vrea sa fie pe o insula cu o plaja imensa si seara sa se faca cele mai faine party-uri in aer liber.
    Ma spal pe par aproape in fiecare zi si folosesc o masca de par cand vad ca incepe sa se usuce.

    RăspundețiȘtergere
  10. GFC: andricidoina
    FB: Andrici Doina Elena
    Share: http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=406598716017533&id=100002258786169
    Raspuns: Vacanta de vis ar fi intr-un loc strain (Grecia, Venetia, etc)unde sa vizitez multe imprejurimi, sa ma plimb de mana cu iubitul meu, sa facem multe poze, sa avem cea mai luxoasa camera si sa fim invitati la cele mai smechere party-uri.
    Pe timp de vara imi spal parul de 2-3 ori pe saptamana (depinde cat de gras este), il las sa se usuce natural, nu folosesc placa decat la ocazii, nu folosesc spuma, fixativ, etc, iar la plaja imi acopar tot capul:D

    RăspundețiȘtergere
  11. GFC:Allale
    FB:Damires Alexandra
    Sahre:https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=138356469627968&id=100003257294963
    Vacanta mea ideala se numeste Costa Rica, un loc linisit, cu o plaja micuta,paduri tropicale si apa potrivite pentru inot, cat despre problema cu parul, sunt foarte grijulie, pentru a nu mi se toci varfurile,folosesc un ser pentru varfuri tocite,masti (asta mai rar..) si nelipsitul sampon si balsam, dar sunt si foarte atenta pentru a nu-mi expune parul la temperaturi foarte ridicate.

    RăspundețiȘtergere
  12. Gfc:Ana-Maria Gurgu
    Fb: Ana-Maria Gurgu
    share: http://www.facebook.com/Dulcikanik1.veve/posts/223965254374634
    Pentru mine vacanta de vis, ar fi undeva la munte la o cabana frumoasa sau la mare in alta tara, impreuna cu prietenii mei de suflet!
    Parul pe timp de vara il ingrijesc ca si pe timp de iarna, de 2-3 ori pe saptamana spalare cu sampon si balsam. Evit cat mai mult folosirea placii de par sau a feonului.

    RăspundețiȘtergere
  13. Gfc : roxana_4u95
    Fb : Roxana Nicoleta
    Share : https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=210973979005016&id=100001949168617
    Vacanta de vis ar fi undeva la munte,departe de agitatia,zgomotul orasului,de aerul acesta murdar,si de toate apectele nocive care ne inconjoara.La munte ne putem bucura de aer curat,de un peisaj mirific si de atingerea calda a soarelui.Se stie deja ca bronzul de munte dureaza mai mult decat cel de mare,si este si mai sanatos.Lasand toate acestea la o parte,vara parul nostru sufera foarte mult.Eu incerc sa ma feresc de soare,dar atunci knd este nevoie sa ies,ma protejez cu o palarie,deoarece razele arzatoare imi usuca firul de par si il deterioreaza.La piscina evit sa intru cu capul in apa deoarece aceasta contine foarte mult clor.Uneori imi prepar masti home-made dar acestea sunt destul de migaloase.Ma bucur ca cei de la Wella s-au gandit la noi si au lansat pe piata aceste produse care vin in ajutorul podoabei noastre capilare pe timpul verii.pupici

    RăspundețiȘtergere
  14. gfc: Calin Andreea Daniela
    fb: Calin Andreea Daniela
    share: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=443880378960589&id=100002261761907
    De cate ori am chef sa ma visez intr-o vacanta perfecta, ma visez in Antalya, relaxandu-ma pe o plaja minunata, bucurandu-ma la vederea fericirii din ochii familiei mele pentru ca am reusit sa mergem in vacanta mult visata, cutreierand toate magazinele, vizitand tot ce se poate vizita, dar mai ales innotand cu delfinii...Permiteti-mi sa visez!
    In privinta ingrijirii parului pe timp de vara, nu cred ca fac ceva special fata de restul anotimpurilor, folosesc sampon, balsam, masca si uneori si ulei de par. Daca observ ca am parul uscat, dau o fuga la salonul unde lucreaza sora mea, fiindca parul meu iubeste tratamentul Wella...insa eu nu mi-l permit momentan...

    RăspundețiȘtergere
  15. GFC: mihaela s
    FB: Mihaela Si Atat
    Share FB: http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=381078665270936&id=100000198007515
    Vacanta mea perfecta este la mare, mult soare, nisip fierbinte, apa cristalina, sunetul valurilor este absolut perfect si vindeca sufletul. De soare ma protejez cu ajutorul palariei sau stand sub umbrela. Iubesc marea!!!!

    RăspundețiȘtergere
  16. gfc-Medvei Monika
    fb-Monika Erzsebet
    share- http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=283184158432568&id=100003667103919
    Vacanta mea de vis este la Paris vizitand muzee stand la tacle in cafenele facand shopping in LaFayette etc.
    Pe timp de vara imi ingrijesc parul prin spalare , hidratare cu balsam plus folosind produse cu UV protectie.

    RăspundețiȘtergere
  17. gfc:jane(janeta_20072001)
    fb:janeta janet
    share:https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=342769172451443&id=100003437335869
    Vacanta de vis la mare la soare fara nici o grija ca ar trebui sa fac ceva relaxare asta e vacanta de vis
    Si pe timp de vara imi ingrijesc parul cu o masca facuta cu ulei de masline si produse de protectie UV

    RăspundețiȘtergere
  18. gfc: IngerFaraHarpa
    fb: Mihaela Preda
    share: http://www.facebook.com/mihpre/posts/114049052063361
    Vacanta de vis: eu si persoana iubita, oriunde-n lume
    Vara folosesc mai des masti de par,si imi clatesc parul cu apa rece pentru stralucire.

    RăspundețiȘtergere
  19. GFC: Ramona Dancea
    FB: Dancea Ramona Elena
    Share:https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=157214611073082&id=100001073703068
    Locul pe care visez de mult timp sa-l vizitez este Ierusalimul.
    Vara folosesc un sampon specific anotimpului cald, cu protectie UV.

    RăspundețiȘtergere
  20. gfc: puiu0007
    fb: Mirela Agrigoroae
    share: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=390857230948760&id=1216588476
    Imi doresc o vacanta de vis in Grecia.
    Pentru ingrijirea parului folosesc sampon,balsam si masca pentru par.

    RăspundețiȘtergere
  21. GFC: Madalina
    FB: Dinu Florina
    Share: http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=393393597360595&id=100002344091170
    Imi doresc o vacanta de neuitat in Turcia.
    Vara folosesc un spary de par cu factor SPF.

    RăspundețiȘtergere
  22. share https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=333172640070197&id=100001107639799
    fb:victorita mihaela ciocoiu
    gfc ciocoiumihaela22
    inca nu am avut o vacanta de vis imi doresc o vacanta in grecia
    luna de miere a fost pe aproape ;;de vis'' pt ca acolo l-am conceput pe baietelul meu.
    vara pana anul trecut nu am folosit nimic ...acum folosesc UN SPRAY PT PROTECTIA PARULUI DE caldura de la SAYOOS

    RăspundețiȘtergere
  23. gfc kaiyo aino
    fb kaiyo aino
    share http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=410051439014670&id=100003196544084
    vacanta de vis e cea pe care o planuiesc de un an si se va intampla vara aceasta: Santorini. Iar despre ingrijirea parului recunosc ca pe timpul verii e mult mai dificila. IN general optez pentru produsele care indreapta parul pentru ca ii ofera o hidratare buna dar si il face mai usor de coafat

    RăspundețiȘtergere
  24. gfc Hermina
    fb Hermi Blue
    share http://www.facebook.com/hermiblue/posts/422199911125198
    vacanta de vis ar fi undeva pe o plaja, la o cabanuta pe o insula, departe de lume, relaxandu-ma alaturi de iubitul meu. parul mi-l protejez folosind o palarie, evitand orele de varf, nu prea aplic multe produse vara in par deoarece il incarca prea rau

    RăspundețiȘtergere
  25. GFC: Corina Nitu
    Fb:Cori Inna
    Share:http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=294867077259834&id=100000227002663

    Vacanta de vis pentru mine ar fi intr`un loc exotic, cu apa limpede si un peisaj frumos 8->.Mi-as dori sa ajung in Grecia, am vazut ca este foarte frumos acolo:D
    Cat despre par, nu fac nimic deosebit vara: ma spal de 2-3 ori pe saptamana, aplic balsam, ulei atunci cand il drept cu placa si uneori masti.:D

    RăspundețiȘtergere
  26. gfc Adina Radu
    FB Radu Adina
    share https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=301322786611102&id=100002022241730

    Vacanta de vis as vrea sa o petrec in Grecia, pe o insula cat mai linistita.Vara, pe langa mastile de par si balsamul de par aplic si fluid hidratant System Professional de la Wella special pentru parul expus la soare.

    RăspundețiȘtergere
  27. GFC: anyt_dodo
    FB: Ionescu Ana-Claudia
    share FB: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=386021724772058&id=100000927000379
    Vacanta mea de vis ar fi sa imi pot duce familia pe litoralul romanesc si mai ales pe fratele meu, deoarece din cauza unor probleme de sanatate nu a vazut niciodata marea. As fi cea mai minunata vacanta la care am visat vreodata daca dorinta mea ar putea deveni realitate. Sa putem petrece cu toti o saptamana frumoasa la mare si sa uitam de griji si necazuri.
    In ceea ce priveste parul, din pacate nu folosesc produse speciale pentru el, deoarece in cele mai multe cazuri nu imi permite. Insa vara, pentru a-l proteja unoeri folosesc palarii, mai ales atunci cand temperaturile sunt foarte ridicate si trebuie sa plec cand razele soarelei emana cea mai mare caldura

    RăspundețiȘtergere
  28. gfc tynayyy@ymail.com
    fb like axela stanciu
    shared https://www.facebook.com/axelynostanciu/posts/172240612899378
    mail contact tynayyy@ymail.com
    vacanta mea de vis ar fi in Croatia!
    vara la plaja imi pun mereu un baticut fin pe cap, aplic mai mult balsam si il las mai mult in par si masca pe baza de ulei de masline

    RăspundețiȘtergere
  29. GFC mariana
    FB Like Edelweiss
    Share https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=347082228681963&id=105482286252486
    Vacanta de vis este alaturi de sotul meu, pe un vapor plutitor
    cu cabina si balcon,cu piscina ,chaislonguri,soare si ultra all inclusive

    RăspundețiȘtergere
  30. Vacanta de vis (realizabila): Corfu alaturi de logodnicul meu. In august ma voi casatori si deja din sept anul trecut incerc sa-mi regenerez si sa-mi cresc parul cat de lung pot. Folosesc masti de 2 ori pe saptamana cu ulei de avocado, ulei de cocos si nuca de macadamia (organice cumparate de la plafar). Limitez cat pot de mult folosirea placii de par si a feonului, iau pastile (tot de la plafar) acre ajuta ca cresterea si intretinerea parului.
    gfc: Elena
    facebook: Ramona Elena
    share: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=233395236767715&id=100001810777810

    RăspundețiȘtergere
  31. Gfc: Alexandra Tm
    fb: AleXyya Alex
    share:https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=377164895656007&id=100000244297381


    Vacanta de vis .. este undeva la mare .. la soare ( intr'o alta tara ) .. Parul mi'l ingirjesc cu masca de ulei de masline .

    RăspundețiȘtergere
  32. O vacanta de vis as petrece in Insula Santorini,un loc mirific.Vara folosesc aceleasi produse(sampon,masca,balsam)potrivite tipului meu de par si scalp,ca si iarna.Renunt total la agresare termica(placa) si folosesc doar exceptional produse de hairstyle(daca folosesc,aleg ceva cu factor de protectie ridicat).In plus,ma hidratez cat mai mult,aplic masti homemade pentru hidratare si port sepci si palarii.
    GFC:Gavriloiadina
    FB:Adina-Mirabela Gavriloi
    Share link:https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=282676988486758&id=100000990159432

    RăspundețiȘtergere
  33. GFC: Oana
    FB: Oana Catalina
    share: https://www.facebook.com/kittyqtza/posts/435910829757716

    Vacanta ideala pentru mine este la mare. Cea mai frumoasa vacanta petrecuta la mare a fost la Navodari, in vara anului 2006.

    Vara incerc sa imi acopar parul cat pot de mult, pentru a-l feri de razele soarelui. Daca nu il acopar, atunci cu siguranta il port strans in coc si nu ies din casa fara a aplica un balsam leave-in.

    RăspundețiȘtergere
  34. gfc alexandra andreea
    fb platon alexandra andreea
    share https://www.facebook.com/platon.alexandraandreea/posts/139171919547503
    Vine vara..este clar , la mareeee
    La fiecare spalare sampon si balsam de par, o data pe saptamana aplic un tratament.

    RăspundețiȘtergere
  35. GFC Iulia
    FB Iulia Ionita-Mania
    share http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=284683734951968&id=100000283899587
    Cea mai frumoasa vacanta a fost in Sri Lanka anul trecut de Revelion. Am petrecut 3 saptamani minunate la malul oceanului. Mi-a placut foarte mult si pentru faptul ca a fost primul meu Revelion petrecut la soare in costum de baie. In perioada verii nu folosesc produse speciale de ingrijire a parului, insa la plaja port palarie.

    RăspundețiȘtergere
  36. GFC : Ramona Roman
    FB : Ramona Roman
    Share :
    http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=383210848384558&id=100000280724185

    Vacanta mea de vis este pe nisipurile din Maldive.

    Pe timpul verii aplic un ser pentru varfuri si uneori o masca pentru par cu ulei de masline, in rest nimic in mod deosebit.

    RăspundețiȘtergere
  37. GFC: Geta
    FB: Geta Alexiu
    share: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=346803888702318&id=100000864204328
    Pentru mine vacanta de vis a fost in Corfu. Este o insula de o frumusete rara, are cateva statiuni spendide. Trebuie sa recunosc ca nu-mi ingrijesc in mod special parul pe timpul verii, am grija doar sa ma spal cu apa in care am fiert frunza de nuc ca sa-mi mentin culoarea, pentru ca altfel s-ar deschide mult de la soare

    RăspundețiȘtergere
  38. gfc:tatiana sorina
    fb:tatiana sorina
    share:http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=276387439120775&id=100001047787241
    -Pentru mine vacanta de vis ar fi undeva pe meleagurile greciei,ador frumusetiile acestei tari.
    -vara nu folosesc feon si nu am folosit niciodata nici un produs,doar sampon
    multumesc :*

    RăspundețiȘtergere
  39. http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=160516820741823&id=100000216396208,gfc&fb:tender carmen marilena.Mi as dori vacanta in Tenerife si imi ingrijesc parul cu masti ce contin ulei de masline,beau lichide mai multe si port palarii

    RăspundețiȘtergere
  40. GFC: violeta elena cristea
    FB: violeta cristea
    Share: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=346214758772996&id=100001023337960
    Vacanta de vis este la mare undeva in Croatia,am vrut sa mergem anul trecut dar baietelul meu avea numai 4 luni si am zis ca e prea micut asa ca anu trecut nu am avut vacanta, sper anu asta sa mergem. Parul il ingrijesc cu sampon, balsam si o data pe saptamana masca de galbenus de ou si ulei de masline, ca parul sa nu-si piarda din stralucire.

    RăspundețiȘtergere
  41. gfc si fb:ungureanu gabriela
    http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=237762139664921&id=100000150398643
    vacanta de vis ar fi in bora bora,vara imi protejej parul cu diverse masti homemade

    RăspundețiȘtergere
  42. gfc:daniel adrian
    fb:daniel adrian
    http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=164203893708404&id=100001725363238
    vacanta ideala a fost in grecia.vara folosesc un spray pt par cu protectie solara

    RăspundețiȘtergere
  43. gfc:oprea ion
    fb:oprea ion
    http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=400316676655393&id=100002101572393
    as vrea tare mult sa merg in austria,vara poart sapca si asa imi mai protejez parul

    RăspundețiȘtergere
  44. GFC: Adela
    FB: Adela Voinea
    Share: https://www.facebook.com/adela.voinea.1/posts/315549685184438

    Vacanta de vis pentru mine ar fi pe o insula cu multi palmieri.

    Vara folosesc numai sampoane/masti pentru protectie solara.

    RăspundețiȘtergere
  45. gfc: czako_emoke
    Nume Facebook: Emoke Czako
    Share pe facebook: https://www.facebook.com/emoke.czako/posts/334393769961321
    Vacanta voastra de vis: Ar fi Thailanda, sau undeva prin Amazonas.
    Cum va ingrijiti parul pe timp de vara: Eu imi ingrijesc cu ajutorul uleiului de ricin. :)

    RăspundețiȘtergere
  46. GFC:IuliaSava
    FB:Iulia Sava
    SHARE:https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=292168080866948&id=100000475026708
    Vacanta de vis este in Venetia

    RăspundețiȘtergere
  47. GFC:alina maria manole
    FB:manole alina maria
    SHARE:https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=177717895684190&id=100001682962711
    Vacanta de vis este in Egipt. Eu imi ingrijesc cu ajutorul uleiului de masline, o masca o data pe saptamana e suficienta pt. un par sanatos dar si o palarie protectoare de soare.

    RăspundețiȘtergere
  48. gfc si fb:lautarescu adriana
    http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=349916721738214&id=100003396647725
    vacanta ideala a fost in grecia.folosesc doar o masca de la kallos pt par

    RăspundețiȘtergere
  49. gfc:ioana alexandrescu
    fb:ioana alexandrescu
    http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=178747202248578&id=100003273601434
    nu folosesc nimic pentru a imi proteja parul,doar cate o palariuta.
    si cateodata imi dau cu ulei de masline.
    vacanta perfecta?grecia,turcia

    RăspundețiȘtergere
  50. gfc vios77ro
    like Vl Vio
    share https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=278441088916958&id=100000568806333
    Vara folosesc produse profesionale pentru ingrijirea parului , iar la amiaza cand soarele este puternic port palarii chic.vacanta ideala este la mare, la soare , la plaja..oriunde numai mare sa fie

    RăspundețiȘtergere
  51. fb:Vale Tina
    gfc:chocolate_girl_valentina
    Port mai mult sapca sau nu ies decat cand seara. Nu am voie sa stau mult in soare pentru ca fac o alergie idioata. De obicei vara imi prind parul in codite impletite.
    Vacanta ideala cred ca ar fi la munte. Nu am mai fost de ani de zile. Cred ca ar fi tare frumos vara acolo. E mai racoare, aer curat. <3
    share:http://www.facebook.com/vtina2411/posts/378501658859159

    RăspundețiȘtergere
  52. gfc: coryna
    facebook: Corina Paun
    e-mail: corynutzzz@yahoo.com
    Vacanta perfecta pentru mine va fi cel mai probabil la Paris, sau un alt loc super romantic, bineinteles impreuna cu iubitul. Iar pentru protectia parului voi purta o palarie fashion pe care intentionez de astfel sa mi-o achizitionez cat de curand si care sa-mi ofere in acelasi timp si mai multa incredere in farmecul propriu. In ceea ce priveste produsele cosmetice pt ingrijirea parului voi folosi alaturi de sampon + balsam, o masca hidratanta si un spray pt protectie.
    share: https://www.facebook.com/#!/permalink.php?story_fbid=222848857825179&id=100000244427098

    RăspundețiȘtergere
  53. GFC Tantza
    FB Tantza C-tina
    Share https://www.facebook.com/tantza.ctina/posts/417712781586210
    vacanta mea de vis a fost pe insula Ill de re. Un loc despre care nici nu auzisem si pana nu am ajuns acolo nici nu stiam la ce sa ma astept. Ma uitasem pe net, dar realitatea e mai frumoasa. O insula unde m-am simtit extraordinar de bine si de care imi voi amintii tot timpul. Dupa o saptamana acolo a urmat o alta sapt in Paris. Ill de re este o insula a Frantei. Francezii au un stil de viata sanatos pe care il ador si pe care ma chinui sa il am si eu in RO. Acolo e un lucru normal sa mergi pe bicicleta, sa alergi in parc. Cultura e la tot pasul. Notre Dame de Re, o biserica din 1178 care inca se tine pe picioare, la noi nu mai era demult nicio caramida intreaga.
    Parul meu nu a avut parte pana acum decat de un tramanent... subtire. Uneori ii cumpar cate un sampon cu protectie uv,de obicei cand plec la mare si il ud destul de des cu apa minerala. Stiu ca ar treb sa il protejez macar cu o palarie, dar nu imi plac, ce pot sa fac ? Imi place sa am parul liber, nu sa fie prizonier.

    RăspundețiȘtergere