3 aprilie 2012

Review: fon de ten ELF

Dupa cum am mai spus nu detin prea multe produse cosmetice iar acest fon de ten e singurul care il am, l-am castigat pe pagina de facebook a blogului Classy and Pink in urma cu cateva luni.

Este un fon de ten ELF in nuanta Sand.


Descrierea oficiala:
Cu acest fond de ten, care are o textura matasoasa, veti obtine un ten fara imperfectiuni. Formula usoara si fara ulei se aplica usor, oferind un minunat aspect natural , semi-mat. Se aplica usor si se pastreaza toata ziua, pielea avand un aspect radiant. Ofera protectie impotriva actiunii nocive a razelor solare SPF-15.


Inainte

Dupa


Parerea mea:
La prima aplicare mi sa parut putin prafos dar apoi am folosit o crema de zi inainte si s-au combinat perfect. Cred ca-i o nuanta puuutin cam deschisa pentru tenul meu, nuanta Buff ar fi fost perfecta. Are o textura cremoasa si fina, miros placut si luminozitate, e rezistent la transfer si acoperire destul de buna, nu stiu daca se observa dar in prima imagine am cateva alunite mici mici iar in a doua sunt foare putin vizibile. Ce-mi place cel mai mult e ca nu-l "simt"...nu suport cremele sau diferite produse care imi incarca tenul.



Il puteti comanda pe site-ul ELF la pretul de 34 lei.

Un comentariu:

  1. nu mi se pare scump de loc - sincer vreau sal testez si daca mi se potriveste las achizitiona .

    RăspundețiȘtergere