24 aprilie 2012

Review: Glossy KALLOS

A fost dragoste la prima vedere :D, nu am folosit niciodata vre-un ulei sau vreun tratament protector decat un ser de la Gerovital, cam acum vre-o doi ani dar pe vremea aceea nu foloseam placa.
Pe Glossy l-am incercat prima data intr-un coafor, dupa ce ma vopsisem si am ramas foarte placut surprinsa in primul rand de mirosul lui, are un miros foarte frumos, placut si in al doilea rand ca nu lasa parul uleios chiar daca este un ulei.



Este un ulei ideal pentru parul incretit sau vopsit, imediat dupa spalare pe parul uscat se aplica cateva picaturi in palma se intinde bine apoi intindeti pe toata lungimea firului de par mai putin la radacina sau deloc.
Dupa aplicare as putea spune ca lasa o urma usor uleioasa dar este absorbit imediat de par si devine foarte matasos, moale,hidratat si-i da un plus de stralucire. Eu il aplic de obicei inainte sa folosesc placa.

Este un produs Kallos, intr-o cantitate de 80 ml si costa in jur de 18 lei.






7 comentarii:

  1. as avea si eu o curiozitate...nu iti imbacseste parul?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nuuu, deloc, il ador dupa ce folosec uleiul.

      desi folosec balsam dupa samponare am parul usor uscat, aspru si-mi sta in toate directiile, dupa folosire lui Glossy devine exact asa cum am descris mai sus, moooale si matasos :)

      Ștergere
  2. Daniela,ti-l imbacseste putin.L-am avut si eu..si mie mi-l facea si cam sarmos asa..nu il lasa matasos...acum depinde de parul fiecaruia...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. depinde foarte mult de par, probabil puneai prea mult.

      Ștergere
  3. suna bine descrierea ta...unde se gaseste de vanzare?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu l-am luat dintr-un supermarket local si in oras la noi nu avem decat kaufland dar acolo nu am vazut niciodata produse kallos.

      Ștergere