19 aprilie 2012

Review: wet n wild PETAL PLUSHER

Azi vreau sa va arat noua mea paleta Wet N Wild de care sunt suuper incantata
 pentru ca, sincer e prima paleta din acesta gama. 
Are 8 culori usor sidefate, perlate, pigmentate, intense si dinamice.


M-am jucat putin cu ea si am constatat ca nuantele
mi se potrivesc mai mult decat credeam.

Am luat mai intai prima parte, adica partea stanga pentru
a va arata mai bine nuantele.



Ultimile doua nuante de pe acesta parte mi se par cele mai frumoase. De obicei ma atrag
nuantele inchise :)


Si acum partea dreapta.



Si aici la fel, ultimile doua nuante, cele mai inchise sunt fenomenale,
in realitate se vad binenteles altfel, in toata spendoarea lor :)

Imi place foarte mult ca pe spate are un fel de instructiuni :)
numerotate fiecare in parte.

Greutate: 8,5 gr
Valabilitate: 24 luni
Culoare: Icon Petal Plusher
Pret: 29 lei
Puteti comanda: aici

P.S. scuzati ni nou calitatea imaginilor :(( aparatul meu numai poze nu face.

2 comentarii: