5 aprilie 2012

Swatch: rujurile mele

Azi vreau sa va arat cateva din rujurile pe care le mai am pentru ca am facut putina ordine si la final am realizat ca am mai multe produse care nu le-am mai folosit de muuult sau care nu-mi mai plac asa ca le-am aruncat. Am mai ramas cu 7 rujuri si cateva luciuri de buze.



In odinea in care sunt prezentate mai sus:
Beauty uk, nuanta snob

ELF, nuanta classy

EFL, nuanta seductive

ELF, nuanta charming (preferatul meu)

Flormar, nuanta 522, dar asa cum am mai spus intr-o postare anterioara
cred ca-i o greseala, l-am cumparat prin cineva si e posibil
sa fi fost vre-o eroare.
 
Nu e diferenta cam mare intre ele? Dupa cum se vede si in
prima imagine e o nuanta de caramiziu inchis.


Catherine Arley, nuanta 109

Oriflame, nuanta midnight red


Scuzati calitatea pozelor, sunt facute cu telefonul.

5 comentarii:

  1. Prima nuanta, Elf-charming si ultima nuanta de ruj sunt geniale! <3<3
    Mersi, chiar voiam sa comand un ruj Elf si nu eram decisa. Acum stiu pe care-l comand! :X
    :*:*

    RăspundețiȘtergere
  2. charming e superb, dar nu prea mi-au iesit bine pozele :( si ultimul oriflame, este rooosu rosu, e foarte frumos.

    RăspundețiȘtergere
  3. buna,as dori sa te intreb...ce miros are rujul charming? al meu nu are un miros prea dragutz...si parca simt pe buze ca ma ustura un pic,ca si rujurile cu efect de marire al buzelor...al tau cum e?

    RăspundețiȘtergere
  4. chiar dimpotriva, are un miros specific rujurilor, mie una imi place iar textura lui exte foarte buna, se intinde bine, este cremos si nici nu se simte.

    RăspundețiȘtergere