1 mai 2012

Preferatele lunii aprilie

Salut...

Cum ati sarbatorit 1 Mai fetele? Noi (adica eu si fi-mea pt ca sotul a lucrat) am fost la padure cu restul familiei din parte sotului (adica cumnatii, cumnatele si nepotelul) la inceput a fost destul de distractiv dar apoooooi...dupa ora doua cei mici deja incepuse sa se planga ba de una ba de alta, oboseala isi spunea cuvantul nu numai la ei, pur si simplu am ajuns extenuata acasa, in jurul orei cinci, cred. Si colac peste pupaza mi-am perdut si surubul cercelului :(( erau cerceii lu fi-mea de cand era bebelus cu care ii facuse gaurile medicul, Dumnezeule erau preferatii mei :((

Dar in fine, nu asta e subiectul pe ziua de azi, vreau sa va arat produsele mele favorite din ultimile doua luni, pentru ca luna trecuta nu am facut o postare de genu. Asadar ele sunt urmatoarele:



Crema de picioare, crema de maini si lotiunea tonica Cosmetic Plant, crema de corp Garnier

Gelul de dus Oriflame, gelul intim Herbagen care l-am descoperit de curand si pot spune 
ca va fi favoritul meu pe veci in cea ce priveste capitolul intim,
gelul crema 3in1 Clearasil, uleiul de par Kallos

Lacul cu calciu si oja cea mai rosie posibila (din cate am eu) Orkide

Si scumpul si magnificul Givenchy, care iiiil ador :)

Produse de machiaj nu prea am avut, adica am dar nu luna asta :)) pentru ca nu prea am avut timp de machiaje. Cam atat pe ziua de azi, ne mai vedem (citim), va pup.

7 comentarii:

  1. CE frumos stau ele aliniate!
    Si pentru mine aceasta mini vacanta a fost super ghinionista pentru ca am reusit sa pierd 50 de lei, bani pentru drum spre casa, am pierdut trenul, am ramas pe dinafara 2 ore pentru ca am uitat cheia si fratele meu a plecat si mi-a mai si murit bateria :-<
    Sper sa-mi revina norocul!
    Pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. vaaai cate ti s-au intamplat...imi pare rau pt tine :(

      Ștergere
  2. Eu nu-l stiu pe cel de la Givenchy... Cum e?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mai, mie una imi place...ca daia e preferatul lunii :), depinde acum de fiecare, mi se pare perfect pt anotimpul asta... ce pot sa-ti spun e ca nu e dulce, nu suport parfumurile dulci.

      Ștergere
    2. Mie gelul intim de la Herbagen nu prea imi place :(

      Ștergere
    3. de ce? mie mi se pare cel mai cel, din cate am incercat...si am incercat cateva, crede-ma :)

      Ștergere
  3. mie imi plac produsele Lush si samponul Oyster :d

    RăspundețiȘtergere