18 mai 2012

Premiul castigat pe blog "makeup and beauty by Denisa"

Pe 1 mai am castigat pe blogul Denisei un voucher de 50 lei constand in produse ELF alese de mine. Acestea sunt:


un fard de ochi in nuanta Brownstone, imi plac foarte mult fardurile astea.

 o pudra de fata in nuanta Spice, aveam nevoie de o pudra :)

o pensula de ochi Smudge Brush, vanez de mult pensula asta, nu o aveau pe stoc
si acum ca tot am prins ocazia nici n-am stat pe ganduri.

o pensula pentru pudra, e asa finaaa si moale, imi place la nebunie.

Si mai trebuia un primer de ochi dar se pare ca nu-l aveau pe stoc asa ca...

6 comentarii:

  1. Sa le folosesti cu drag, scumpa mea!

    RăspundețiȘtergere
  2. sa le folosesti cu placere - pensula pentru fard imi place si mie si sper sa reusesc sa mio cumpar

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sunt foarte incantata de ea, pare destul de buna si nu-i nici scumpa, 18 lei.

      Ștergere