11 mai 2012

Prima mea comanda cu...Farmec

Azi de dimineata am ridicat coletul de la posta pus luni. Nici macar nu am mai avut rabdare pana acasa sa-l deschid, desi stiam ce era in el, binenteles ca n-am putut vedea nimic pentru ca desupra erau niste pliante iar produsele erau impachetate intr-o folie. Haideti sa va arat ce mi-am luat.



Un gel exfoliant de la Gerovital, o crema pentru curatarea fetei (fara sapun) Aslavital,
o apa de argila tonica si remineralizanta Aslavital, o glicerina citrica pentru maini Farmec
si lotiunea pentru tratarea unghiilor Farmec.

6 comentarii:

  1. Cat te-a costat in total? Sa le folosestibcu drag

    RăspundețiȘtergere
  2. <3 vreau si eu lacul pt tratarea unghiilor, cred ca o sa dau si eu o comanda. :D >:D<
    Sa le folosesti cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc, produsele se gasesc si-n farmacii, eu am dat comanda pe net ca-i mai simplu :), nu gasesc toate produsele intr-un loc si tre sa umblu tot orasu, asa ca am ales varianta mai usoara.

      Ștergere