29 mai 2012

Review: Crema pentru curatarea fetei ASLAVITAL

Prima data am incercat aceasta crema acum o luna jumatate prin niste mostre trimise de cei de la Farmec. Am fost asa incantata de ea incat mi-am comandat-o de pe site-ul lor impreuna cu alte produse (dar despre ele voi vorbi intr-o alta postare) si de atunci o folosesc aproape zilnic. Spun "aproape" pentru ca mai am si alte produse de curatare si oscilez intre ele.  

Este o crema ce asigura curatarea delicata a tenului sensibil cu varsta peste 20 ani. Calmeaza pielea datorita complexului unic Argila naturala-extract organic de Goji, energizeaza si remineralizeaza. 




Mod de utilizare: 
Se aplica o cantitate mica de crema pe fata umeda, evitand zona ochilor. Se maseaza usor, apoi se clateste cu apa din abundenta.

Actiune: 
Acidul ferulic are efecte anti-age prin combaterea radicalilor liberi, a calmari eritemelor a preveniri agresiunii
oxidative la nivel celular. In acest fel sunt reduse liniile fine, ridurile si spoturile pigmentare, creste elasticitatea pielii, se stimuleaza productia de elastina si colagen si este prevenita actiunea distructiva a radiatiilor UV. 

Cel mai mult imi place la ea ca nu are granule, bobitele acelea vesnice care le au exfoliantele sau diferite geluri pentru curatare. Ce mai imi place la ea e ca recipientul are un "mecanism" ca sa-i spun asa in capac, nu-i nevoie sa-l deschizi de tot. Si iti permite foarte usor sa pui cantitatea dorita. 



Se intinde foarte bine, curata fata foarte bine si o lasa catifelata, nu irita, nu lasa urme de grasime si se clateste repede. Iar cel mai important nu usuca fata. Are o culoare bej, galbuie, are o consistenta destul de densa, se poate folosi atat dimineata cat si seara (eu de obicei o folosesc seara), pretul este destul de acceptabil avand in vedere cantitatea produsului. 

Cantitate: 100 ml
Pret: 15 lei
Brand: Farmec
Se poate cumpara de aici sau din toate farmaciile locale.


P.S.  Doamne vremea asta e asa urataaa incat incepe sa ma afecteze psihic.
Zau asa, n-o mai suport, de ieri de dimineata ploua incontinuu.



3 comentarii:

  1. Ce ai scris tu in antetul blogului nu are nici un sens :D

    E super aceasta crema de curatare!

    RăspundețiȘtergere
  2. da este extraordinara...de ce nu are nici un sens?

    RăspundețiȘtergere