23 mai 2012

Review: Foresan WC TrioDeluxe

Am primit acest produs spre testare acum o saptamana si jumatate, la inceput am fost putin rezervata in cea ce-l priveste. Am crezut ca e la fel ca si restul odorizantelor banale, dar se pare ca m-am inselat amarnic :) este un odorizant destinat utilizarii casnice, elimina rapid mirosurile neplacute si improspareaza aerul din incaperi.


Il poti folosi in suportul pentru peria de WC, in diferite dulapuri si etajere pe un suport de vata, discheta sau carton, la cosul de gunoi, in galeata cu apa de clatire.
Eu il folosesc aproape zilnic in vasul de toaleta sau pe etajera din coltul baii intr-un suport de lumanari pe o bucatica de vata sau intr-un bol de plastic umplut pe jumatate cu apa si turnat cateva picaturi (rezista mai bine in apa), dupa o anumita perioada bucata de vata incepe sa se usuce. Nu mai am nevoie de nici un alt odorizant, spray, ambi pur sau diferite aparate electrice pentru miros.




Este un produs concetrat.
Cantitate: 125 ml
Pret: 14 lei
Il puteti gasi aici

2 comentarii:

  1. Mi-am comandat si eua cest produs si de abia astept sa primesc comanda:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. este extraordinar, sincer, nu ma asteptam...

      Ștergere