8 iunie 2012

El Internado

Internatul, este un serial spaniol, drama, thriller, dragoste, putere si relatii dificile intre persoane cu putine
lucruri in comun, unii bantuiti de trecut, alti aflati in pragul maturitatii, descoperind dragostea.


Actiunea acestui misterios serial are loc intr-o scoala internat situata in mijlocul unei paduri infricosatoare. Frumoasa dar salbatica Maria care tocmai a evadat dintr-un spital de nebuni, soseste aici pentru a lucra ca femie de serviciu, insa din prima secunda simti ca are un secret adanc si ca urmareste ceva. Treptat ea devine un intrus intre relatia dintre carismaticul director Hector si iubita lui Elsa. Actiunea incepe in septembrie cand internatul se insufleteste de elevii de gimnaziu si aici facem cunostinta cu Marcos si cu povestea lui emotionanta , acesta fiind un adolescent care a trebuit sa se maturizeze fortat dupa disparitia parintilor lui iar acum trebuie sa aibe grija de surioara lui mai mica, Paula.

Chiar in primele zile de scoala mult indragitul profesor de istorie Alonso dispare, iar un mic grup de adolescenti, Carolina, Victoria, Ivan, Cayetano si Roque obsedati de aventura se pun pe investigat. In "Internatul" atmosfera este inabusitoare, lampile palpaie, usile se trantesc din senin, iar noaptea umbrele se strecoara pe coridoare.... si din padure tot timpul CINEVA STA LA PANDA. 


De vre-o doi ani (cred) ma tot obsedat serialul asta :)), il difuza pe AXN daaar se tot repeta pana la sezoanele 5-6 (probabil doar atat aveau) iar pe net nu-l gasean de loc online. A fost un chin, sincer...pana la urma l-am gasit aici sunt toate 7 sezoanele, sezonul 7 este doar variante download, m-am chinui la fel cateva zile pentru ca nu mergea descarcat sub nici o forma dar intr-un final l-am gasit pe torent. Este o poveste inceputa de nazisti cu zeci de ani in urma, experimentand un virus, tratamentul si vindecarea acestuia pe oameni. Are suspans, actiune, crima, drama si dragoste...multa :))  in mai putine cuvinte merita vazut...










2 comentarii:

  1. Ooo da! stim serialul, din pacate l-am abandonat pe la seria a 3-a. Oricum mie imi plac foarte mult serialele spaniole. Am urmarit Los Hombres de Paco, La fuga ♥ , El Barco ♥ si Con el culo al aire. Si cateva filme mi-au atras atentia. Bineinteles "Tres metros sobre cielo" si de abia astept sa vad si continuarea "Tengo ganas de ti" - realizate dupa cartile lui Federico Moccia care a scris si " Scusa ma ti chiamo amore" - film omonim , italian, cu Raul Buova ♥ Merita sa il vezi ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Oameni lui Paco si Vaporul le-am vazut si eu dar in limita AXN-ului :)), binenteles ca le pot vedea pe vplay si ar mai fi...inca unul dar nu-mi aduc aminte numele...revin :D

    RăspundețiȘtergere