12 iunie 2012

Review: Gel exfoliant

Trecuse ceva timp de la ultimul gel exfoliant pe care-l avusesem, am incercat sa renunt la cremele, mastile, 
gelurile..si alte produse destinate tenului deoarece mai mult imi fac rau decat bine.
Am un ten destul de sensibil, uscat si foarte greu gasesc produse care sa fie pe placul lui :), ce "testez" 
acum e gelul exfoliant Gerovital Plant.


Este un gel recomandat tenului normal, mie deocamdata nu-mi face nici un fel de probleme, in sensul ca: nu irita, nu inroseste, si nu usuca. Asa cum am spus si mai sus de obicei ocolesc anumite produse destinate tenului pentru ca de cele mai multe ori dupa o anumita perioada de folosire tenul meu o ia razna...

Curata pielea in intregime, indeparteaza celulele moarte si spre surprinderea chiar si punctele negre avand un efect peeling favorizand circulatia sanguina. Aceasta actiune se datoreaza granulelor naturale din samburi de piersica. Confera o senzatie placuta de prospetime si confort. Extractele vegetale asigura produsului proprieteti hidratante si tonifiante. 

Se foloseste o data pe saptamana (eu il folosesc cand imi aduc aminte) dupa demachire pe fata pe gat si pe decolteu. Se aplica prin masaj circular timp de circa 5 minute evitandu-se zona ochilor si a buzelor.


brand - Farmec
cantitate - 100ml
pret - 10 lei
se poate cumpara - din toate farmaciile locale.



Un comentariu: