26 iunie 2012

Review: Keratina lichida - Anian

Salut...

In ultima vreme pot spune ca acest blog...mai exact fapul ca am acest blog a reusit sa ma schimbe in bine, mai mai pot spune ca datorita multora dintre voi am reusit sa-l fac. Tot datorita voua am descoperit muuulte produse de ingrijire printre care si Keratina lichida - Anian despre care vreau sa spun si eu cateva cuvinte. Banuiesc ca nici nu mai are nevoie de alta prezentare sau parere dar nu am cum s-o trec cu vederea, chiar daca as vrea :))


Il folosesc de mai bine de o luna jumate, cam o data la 2-3 zile, mi-am dorit acest produs din prima clipa in care am citit primul review, (sincer nu mai tin minte pe ce blog l-am vazut) si intr-un final mi sa indeplinit dorinta :D. Recipientul are 250 ml, transparent si este dozat cu un pulverizator, produsul are o consistenta lichida, apoasa.

Intodeauna am avut o problema, o obsesie cred c-as putea sa spun in legatura cu parul aspru sau "matura" cum ii spun eu :)) imi place sa-l simt moale, sanatos, viguros la atingere...dar cui nu-i place? Cum spuneam mai sus il folosesc de mai bine de o luna jumate si parul meu a devenit mai sanatos, stralucitor, moale, rezistent, usor de descurcat si mai imblanzit, nici nu mai am nevoie de placa, de obicei dupa fiecare spalare parul meu arata precum crengile unui copac, in toate directiile si foarte aspru, am incercat diferite sampoane, balsamuri si masti (cei drept nu am folosit niciodata un tratament sau vre-un produs asemanator Keratinei) dar acum nici nu mai am nevoie de altul.


Dupa cum se observa si in imaginea de mai sus e consumat cam un sfer, 4-5 pulverizari fiind suficiente pentru un par lung. Are un miros placut, o culoare galbuie, nu incarca si nu imbacseste parul, se foloseste cu usurinta, pulverizatorul fiind foarte practic, acesta este dotat cu un sistem "open" foarte usor de manevrat, vedeti in imaginea de mai jos. 
Se foloseste pe parul uscat cu prosopul, dupa ce a fost dat cu sampon si balsam, pulverizati de circa 4-5 ori apoi pieptanati si uscati cu uscator de par. Se coafeaza ca de obicei. 
Despre matreata nu va pot spune nimic deoarece nu am si nu am avut niciodata probleme cu matreata, spre fericirea mea :). In mai putine, cuvinte pentru mine este produsul perfect destinat ingrijiri parului. Ma bucur foarte mult ca am avut ocazia de al incerca.




Cantitate: 250 ml
Pret: 40 lei
Valabilitate: 12 luni de la deschidere
Producator: Triodeluxe.ro
Se poate achizitiona de aici

5 comentarii:

  1. Chiar Keratina Lichida testez si eu acum. Bine, abia am folosit-o o data.
    La prima aplicare am cam exagerat si mi-a imbacsit parul, dar este vina mea ca nu am masura :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. se mai intampla, la prima aplicare si eu folosit mai mult decat trebuia :D

      Ștergere
  2. Este pe lista mea de mai bine de 4 luni si inca nu am reusit sa o cumpar. Dra vara asta sigur o iau :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. crede-ma, stiu cum e sa ai o lista de produse si sa nu stii pe care sa-l pui pe primul loc :(

      Ștergere
  3. e mare nebunie cu keratina asta in ultima vreme!

    RăspundețiȘtergere