5 iunie 2012

Review: produse mango & babassu

Salut, azi vreau sa va vorbesc putin despre 3 produse de corp exceptionale care spre rusinea mea le-am uitat in fundul unui sertar de ceva vreme iar de vre-o saptamana le-am redescoperit :).
Este vorba despre setul Mango & Babassu de la Boots.



Le-am primit in urma unui concurs...cred ca sunt cateva luni buuuune si pot sa spun ca m-au impresionat de la primul miros :D. Setul este format din:

Body wash

Nu-l mai am, pentru a va oferi o imagine proprie :)), l-am dat gata de atunci, am dat la o parte toate gelurile si cremele de dus care le aveam la momentul respectiv, 
trebuie sa precizez ca nu-l pot compara cu nici un alt gel sau crema de dus, este foarte cremos, dens, fin, hidratant si cu un miros foarte tropical. Are o culoare galbuie, improspatreaza si rezigoreaza pielea
lasand-o foarte frumos mirositoare.

Body scrub

Este un exfoliant de corp cu unt de mango si ulei de babassu, eu il folosesc de obicei inaintea gelului de dus,
ca orice alt exfoliant este abraziv, elimina celulele moarte ale pielii
lasand-o moale, neteda si revitalizata, pregatita pentru crema.
Ca si gelul de dus si acestea are o culoare galbuie si acelasi miros fructat-exotic.
Se maseaza usor pe pielea umeda apoi se clateste cu apa.


Body butter

Este un unt (mai sa-l pui pe felia de paine) de mango obtinut din semintele de mango tropical in combinatie
cu uleiul de babassu. Eu intodeauna am avut pielea uscata in special
pielea din jurul coatelor si din cea din jurul genunchilor. De cand o folosesc pielea mea 
sa imbunatatit vizibil. Este destul de untos, tare as putea spune dar nu ingreuneaza deloc aplicarea acestuia pe piele. Hraneste pielea foarte bine, o inmoaie si o hidrateaza.
 Ca si celelalte produse are o culoare galbuie dupa cum se si vede in imagini.



Cantitate: Body wash - 200ml
                  Body scrub - 400ml
                  Body butter - 200ml
Valabilitate: 24M de la deschidere
Pret: 60-70 lei
Se poate cumpara: farmaciile Sensiblu






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu