18 iunie 2012

Review: produse pentru ingrijirea picioarelor, Titania

De aproxinativ o luna folosesc aceste trei produse pentru ingrijirea picioarelor. Le-am primit pentru testare in urma giveaway-ului care l-am organizat pe blog impreuna cu cei de la Titania. Am fost mai mult decat incandata cand am primit propunerea si binenteles ca n-aveam cum s-o refuz :)


Primul produs despre care vreau sa va vorbesc si care este si favoritul meu si cel pe care-l folosesc cel mai des, zilinic, este crema pentru calcaie crapate, este o crema intensiva, puternic hidratanta, regeneranta si cicatrizanta. 
Intra destul de repede in piele, nu lasa urme de grasime, hidrateaza, repara pielea crapata  si catifeleaza. Are un miros destul de placut, si o consistenta densa.


Al doi-lea produs este gelul racoritor pentru picioare, cand iti vei simti talpile si gambele obosite acest gel este perfect, iti da o senzatie de racoare, calmare si revitalizare. Senzatiile de arsura si umflaturile vor fi reduse simtitor. Dupa aproximativ 10 minute iti vei simti picioarele ca si cum le-ai tine in frigider, o racoare intensa si cu un parfum minunat, menta.



Si al trei-lea produs este piatra ponce care sincera sa fiu am fost putin dezamagita de ea, eu am calcaile aspre si daca nu le "menajez" zilnic incep s-o iau razna, mi se aspresc, mi se crapa foarte tare si ma deranjeaza la atingere. Folosesc de cativa ani o pila tot de la Titania si pot spune c-o prefer mai mult pe ea in locul pietrei. De ce spun ca sunt dezamagita de ea, pentru ca imi face mai mult rau decat bine, poate mi se intampla doar mie dar de exemplu cu pila, dupa ce o folosesc uneori nici nu mai e nevoie sa ma dau cu crema, in schimb cu piatra, nu as putea sa stau fara sa folosesc crema, cred ca e prea aspra si imi face pielea ca de smirghel.


Voi ati testat produsele Titania? 
Care sunt preferatele voastre?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu