4 iulie 2012

Noi achizitii

In sfarsit, dar in sfarsit cei de la Litera au reusit si ei intr-un final 
sa-mi  puna coletul mult asteptat la posta, incepusem sa cred ca nu-l voi mai primi. Mereu patesc asa, primesc coletul dupa doua, trei sapamani si nu cred ca sunt singura care e mai mult sau mai putin nemultumita...dar in fine, imptortant e ca au ajuns.

Eu am o lista cu "de cumparat" si printre ele se numarau si aceste doua romane 
pe care le-am gasit la jumatate de pret si nici n-am mai stat pe ganduri.


Si acesta minunata nuanta de la China Glaze, 
cred ca e cea mai frumoasa oja din cate am eu. Am vazut-o intr-un notd pe blogul lui
 Ami si m-am indragostit :D

Cam atat...deocamdata :)



3 comentarii:

  1. Cu cei de la Litera si eu am patit asa, am plasat pe 6 iunie si a venit pe 23.Intr-un final! Oja imi place foarte mult, astept sa o vad pe unghiute :D

    RăspundețiȘtergere
  2. de cand zic ca imi iau carti...oja e super,sa vedem cum e pe unghiutele tale!

    RăspundețiȘtergere