3 iulie 2012

Vichy Idealia

Acum cateva zile am primit doua mostre pentru testare de la Vichy. Mostrele sunt destinate tenului normal - mixt iar mie mi-ar fi trebuit pentru ten uscat. Dar nu mi-a creeat nici un fel de probleme, dinpotriva, intra foarte repede in piele, nu se simte (am o problema cu simtul:)) ) nu ingrasa deloc pielea, nu lasa luciu, iti da confort si prospetime, hidratare si are miros extrem de placut.



Am folosit-o dimineata si seara, nu necesita cantitate mare deoarece se intinde foarte bine si dintr-o mostra poti avea cam trei zile, mie mi se pare mai mult decat suficient. Mostrele vin intr-un plic foarte dragut, cartonat, dupa cum se poate vedea si-n imaginea de mai sus. Sper ca pe viitor sa mai am ocazia sa incerc si alte produse Vichy.


Un comentariu:

  1. Mostrele de la Idealia de ce nu pot avea macar 5 ml? :)
    Am primit si eu cateva intr-un mall si cred c-am mai gasit una sau doua in reviste

    RăspundețiȘtergere