14 august 2012

Ce filme am mai vazut

In ultima vreme am cam neglijat blogul, spre rusinea mea :D, dar am fost in vacanta cu fi-mea, la mare,
iar saptamana viitoare voi pleca cateva zile si la munte.
O sa revin zilele acestea (sper eu) si cu un concurs dar pana atunci sa va spun ce filme noi...sau mai vechi am vazut in ultimul timp.

Ben Hur (2010) il are in rol principal pe Klaus :D din The Vampire Diaries, initial am intrat pe link
pentru el dar n-am putut sa-l mai las:)) din ochi.

Sherlock Holmes (2009 si 2011) cat am ocolit si evitat eu filmul asta ca la final sa am o maaaare surpriza,
cine l-a vazut stie despre ce vorbesc. E fenomenal...si povestea si actorul.

Corbul (2012) este o poveste destul de interesanta dar cred ca se putea totusi si mai bine.

Si Abraham Lincoln (2012) a fost o pierdere de timp cu el, nici macar n-am rezistat sa-l vad pe tot, o mare porcarie.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu