21 august 2012

Ce produse mi-au salvat unghiile...

...partial, pentru ca am ajuns sa cred ca nu-i nici un remediu pentru unghiile mele EXFOLIATE. De la inceputul lunii ianuarie tot am incercat diverse tratamente si solutii pentru exfolierea si ruperea unghiilor iar singurul rezultat a fost remedierea ruperii pe margini, adica ruperea colturilor, le aveam foarte subtiri si moi si mi se rupereau constant, era un chin...iar exfolierea prelungeste acesta stare.

Ce este cel mai ciudat :)) mi se exfoliaza doar unghiile de la degetul aratator si cel mijlociu, cu restul nu am nici o problema. Are careva idee, de ce?




Produsele folosite, dupa cum se vad si mai sus, sunt urmatoarele: in primul rand am inceput cu cel de la Lemax, l-am gasit intamplator pe un site cu ustensile pentru manichiura gel si mi sa parut destul de interesanta descrierea lui, al doilea a fost lacul cu calciu Orkide, asta se gaseste in mai toate chioscurile si magazinele unde se gasesc si oje, apoi am incercat si lotiunea cu vitamina B5 Farmec si lacul tratament bi fazic cu calciu si vitamina A,  Miss Sporty (dupa cum se si vede este aproape gol, iar aseara mi-am luat altul tot cu calciu dar cu vitamina C). Si binenteles pe langa aceste lacuri am mers in paralel si cu uleiul de masline zilnic.

Daca mai stie cineva vre-un alt tratament, lotiune, crema, solutie, ulei, orice alteceva, astept parerile voastre. 





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu