23 august 2012

L`ERBOLARIO - soleombra fluido doposole

L`erbolario soleombra fluido doposole setificante 
per viso & corpo con cera d`orzo & burro di karite in olio di argan este o crema recomandata dupa expunerea la soare.


Dupa o zi intrega de expunere la soare, vant, nisip, apa sarata a marii, 
pielea trebuie sa-si recapete echilibrul si are nevoie de ingrijiri speciale, asa ca acest fluid care contine 12 activi vegetali printre care si complexul de ceara de orez si unt de karite este crema perfecta pentru asemenea simptome.

Se foloseste dupa dus prin aplicarea lui pe corp si fata prin masaj usor, 
daca e nevoie se repeta aplicarea. In zonele mai afectate de soare Soleombra poate actiona ca o masca tratament. Eu nu am probleme de acest fel dar o folosesc ca si o crema de corp 
obisnuita, imi place foarte mult densitatea si consistenta ei,
se intinde foarte bine si lasa pielea catifelata si parfumata. Restabileste, hraneste si intareste
sistemele de aparare ale pielii. Poate fi folosita mult timp dupa expunera la soare,
deoarece are efect de a prelungi bronzul.
Are un miros care seama usor a crema de ras, cel putin mie asa mi se pare :))
dar nu ma deranjeaza de loc, chiar imi place.
Se gaseste in toate farmaciile Sensiblu in cantitate de 200ml la pretul de 60-70 lei.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu