4 august 2012

NOTD: Cocktail passion

A trecut ceva timp de la ultima postare, am fost cam ocupata cu diverse lucruri si abia abia am reusit sa-mi fac timp pentru acest notd. 
Deeeci: nuanta de la Rimmel este 313 cocktail passion iar Flormar este 399. La pedichiura este o nuanta tot de la Rimmel, puutin mai inchisa decat cea de la manichiura, dar din pacate nu stiu ce nuanta este, pentru ca initial atat pedichiura cat si manichiura le-am facut acum cateva zile la un salon, si cum binenteles la mine manichiura nu rezista mai mult de doua zile a trebuit s-o refac eu acasa, e jalnica :)) dupa cum se si vede, dar oricat m-as straduii niciodata nu-mi iese.






Siii ultima mea achizitie in materie de fuste :)), ador fustele lungi, iar minunatia asta am cumparat-o aseara fara sa stau prea mult pe ganduri. Va place?


2 comentarii: