29 septembrie 2012

Prajitura cu prune

Ieri a dat talenul peste mine asa c-a trebuit sa fac ceva cu el, am intrat pe net in cautarea prajituri minune, (tre sa precizez ca acu vre-o cateva luni am mancat o prajitura asemanatoare dar cu visine facuta de nasa mea, si mi-am zis ca tre neaparat s-o fac si eu ) si-am facut-o ( cel putin asemanatoare :)) ) dar cu prune.

Pe net binenteles ca erau sute de retete (eu nu-mi pot da seama cum o anume prajitura poa` sa aibe mai multe retete???) banuiesc c-o sa spuneti ca fiecare o face in felul lui, fiecare cu reteta lui numa sa aibe prune/visine, nu? :))

In sfarsit, am ales doua retete la intamplare si le-am comparat, intr-una spunea, 4 oua, in cealalta 6 oua, intr-una spunea lapte, in cealalta smantana si tot asa....
La gust a iesit perfect, dar ce ma dezamagit e ca fructele nu au stat deasupra (cam banui eu asa de ce, dar nu stiu sigur) am sa mai incerc o data viitoare si cu visine.

Sa va arat si cateva poze:








Nu are rost sa mai dau detalii sau ingrediente ca pe net gasiti o mie, dupa cum se si vede in ultimile doua poze fructele s-au dus la fund :)) teoretic ele trebuiau sa stea deasupra, daaaar m-ai incerc...pana-mi iese :))


4 comentarii:

  1. N am incercat niciodata sa fac o prajitura cu prune. Prunele cred ca s-au dus la fund pentru ca sunt destul de grele.Eu cand mai faceam tarta cu visine puneam visinele dupa ce se cocea putin blatul

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sa stii ca asa a zis si barbate-miu, ca ar fi trebuit sa le pun putin mai tarziu, am sa incerc asa data viitoare :)

      Ștergere
  2. Mama pudreaza fructele cu faina ca sa nu se duca la fund. Arata yummy prajitura!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da si asta e o idee, sa nu aibe aderenta :))

      Ștergere