9 septembrie 2012

Preferatele lunii august


1) Unt de corp Amazon Forest - Boots, este un produs pe care pur si simplu il iubesc, in primul rand datorita mirosului si-n al doi-lea rand datorita consistentei sale, e absolut fantastic.

2) Apa termala Oxyance, i-am facut de curand un review aici e un produs nou pentru mine, dar mi se pare destul de bun, il folosesc ca si lotiune tonica.

3) Parfum Armani Code, in ultima vreme numai pe el l-am folosit, contine iasomie care e preferata mea.

4) Night-time vitamin C cream - Danielle Larche, este o crema de fata de noapte, am primit-o pentru testare si urmeaza in curand un review.

5) Lotiunea micelara Ivatherm, este foarte populara, nu cred ca mai are nevoie de nici un fel de prezentare sau parere :)

6) Spray pentru uscarea lacului de unghii - Avon, il folosesc de aproximativ 4 luni, este foarte eficient, sincer nu aveam mari asteptari din partea lui, dar iata ca m-am inselat.

7) Ojele Miss Sporty si Rimmel, as fi avut mai multe preferate dar pe acestea le-am folosit mai des in perioada asta de vara, sunt destul de rezistente amandoua si au pigment puternic.

Cam astea sunt...in materie de machiaj n-am nici un produs preferat luna acesta, n-am folosit absolut nici un produs de make up.

2 comentarii: