25 septembrie 2012

Review - NIGHT-TIME VITAMIN C CREAM DANIELLE LAROCHE

A trecut aproape o luna (fara trei zile) de cand testez aceasta crema, este primul produs din aceasta gama pe care il incerc dar sper sa nu fie nci ultimul si sincera sa fiu este si primul produs care atinge acest pret.

Night-time Vitamin C Cream este o crema de noapte dupa cum se si intelege din numele ei, profesionala cu maxima capacitate de protectie impotriva factorilor agresivi de peste zi. Night-time Vitamin C Cream este potrivita tenurilor normale, sensibile, uscate sau mixte.


Are ca ingrediente: germeni de grau, hialuron, unt de shea, retinol, vitaminele C si E, ulei de masline, minerale si apa de mare de la Marea Moarta. Aceasta aduce beneficii inca de la varsta de 20 de ani pana la varste de 40 de ani, datorita efectelor regenerante.

Este o crema destul de usoara si delicata (trebuie sa recunosc ca la prima utilizare am fost putin cam generoasa in aplicarea ei si mi sa parut cam grasa si evident c-o "simteam" iar asta ma cam dezamagise, dar apoi la urmatoarele utilizari n-am folosit nici mai mult nici mai putin decat era necesar si incet incet mi-am schimbat parerea) nutritiva, protectiva, relaxanta, hidratanta, datorita uleiului de masline ( asta imi place cel mai mult la ea, ca are ulei de masline) dar si a germenilor de grau si a vitaminei C cat si a mineralelor de la Marea Moarta.


Imi place foarte mult mirosul, placut, persistent, intra repede in piele, nu necesita o cantitate foarte mare la aplicare, dimpotriva...am folosit-o in fiecare seara timp de aproape o luna si schimbarile nu au incetat sa apara, eu am un ten uscat usor sensibil (nu suport cremele care se simt pe fata si de la anumite produse imi apar iritatii) cu nighte-time vitamin C cream nu am nici un fel de probleme. O recomand tuturor tenurilor dar in special celor uscate.

Vine ambalata intr-un borcan transparent, usor matuit :) in cantitate de 50 ml la pret de 114 lei. Se poate comanda pe site-ul La Duchesse

Voi ati incercat vre-un produs La Duchesse? Ce parere aveti despre ele?


13 comentarii:

  1. Nu am incercat nimic de la ei..dar parca, nici nu ma prea atrag.Nu imi place deloc numele:))imi suna a dus:D

    RăspundețiȘtergere
  2. inca nu am incercat nici un produs, dar o prietena de a mea care a incercat-o a avut numai cuvinte de lauda. cred ca in curand imi voi achizitiona crema aceasta,pt ca imi doresc o crema cu textura usoara dar care sa actioneze asupra tenului meu. multumim pt postare :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Cu sinceritate inca nu am incercat nici un produs, dar o cunostinta de a mea care a incercat-o a avut numai cuvinte de lauda, cred ca in curand imi voi achizitiona crema aceasta,pentru ca imi doresc o crema cu textura usoara dar care sa actioneze asupra tenului meu.

    RăspundețiȘtergere
  4. eu inca nu am incercat produsele dar am citit si auzit numai lucruri bune despre ele.frumoasa prezentarea.felicitari

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu am incercat nici un produs, dar nu m-as da in laturi de la a-l testa chiar pe asta.

    RăspundețiȘtergere
  6. nu am folosit acest produs dar am auzit ca este foarte bun

    RăspundețiȘtergere
  7. Am si eu aceasta crema si o folosesc. Nu mi-a aparut nimic pe fata de la ea. Si mai am si un demachiant, la ochi cam greu ca ma ustura, dar in rest curata ok.

    RăspundețiȘtergere
  8. Am si eu aceasta crema,si este foarteeee foarte buna,pentru tenul meu chiar este buna,o crema usoara care se absoarbe repede cu un miros superrr,chiar imi place foarte buna

    RăspundețiȘtergere
  9. imi pare rau ca nu am avut ocazia sa o testez pana acum

    RăspundețiȘtergere