7 octombrie 2012

Fii regina modei cu FashionQueen

Vrei sa-ti reinnoiesti garderoba pentru toamna/iarna si sa fii in ton cu moda? Atunci magazinul online FashionQueen este cel mai potrivit, avand in vedere ca aici puteti gasi o gama foarte larga incepand de la accesorii si bijuterii pana la gegi si paltoane.

Vreau sa va arat si cateva modele de care eu m-am indragostit pur si simplu de ele :)) si merg combinate lasadu-va purtate de imaginatie.

Rochiile din material tricotat, foarte calduroase pentru zile friguroase de iarna.
Mie imi plac la nebunie aceste rochii, "merg" foarte bine la o pereche de colanti si o pereche de cizme.


Jeansii, care sunt potriviti si perfecti in toate anotimpurile.

Bluzele casual, care da un aspect fashion oricui si in orice moment al zilei.

Colanti si cizme.


Si binenteles mult asteptatele (pentru mine) paltoane.
Va spun sincer, eu abia astept sa le port. Mie imi plac foarte mult cele negre,
 dar aici gasiti diverse culori.





De asemenea pe FashionQueen se gasesc si promotii destul de atractive, pentru orice buzunar, ajungand chiar si la -50%.
Voi cunoasteti magazinul online FashionQueen, ati achizitionat ceva de la ei?


4 comentarii:

  1. da cunosc magazinul nu am achizitionat nimik ,nu am avut curaj dar sincer imi plac toate produsele de pe saitul lor .

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte frumoase paltoanele...
    caut ceva asemanator... sa vedem ce gasesc.. :)

    te pup!

    RăspundețiȘtergere