24 octombrie 2012

Gaseste diferenta

:)) mi se pare atat de comic titlul. Eu am sprancenele foarte groase, dupa cum se si vede, si firul in sine este gros si dese, foooarte dese. Pentru fata de la pensat este un chin de cate ori ma duc la ea :)) ii ia pe putin 40-45 de minute sa ma penseze, timp in care colega ei penseaza doua fete cu sprancene cat de cat normale.

Nu stiu daca m-am pensat singura de 10 ori, intodeauna m-am dat pe mana altcuiva, la inceput saraca sor-mea, pica beleaua pe ea, plus de asta, aveam o forma jalnica, pe sus nu ma pensam niciodata si erau rotunde, ceea ce uram din tot sufletul (si nici acum nu-mi plac sprancenele rotunde) iar apoi am inceput sa merg la salon, iar fata de acolo care-i voi fi vesnic recunascatoare :)) incet incet a inceput sa-mi dea o forma cat de cat normala, si de atunci nu cred c-am mai pus mana pe vre-o penseta, si ca sa va spun sincer nici macar n-am penseta. 

Mai jos va las niste pozici, nu prea sunt ele clare dar oricum gasiti diferenta :))


Ai mai, dar sa fim seriosi, daca ne uitam mai "bine" nici nu se vede diferenta, e ca si cum ar fi una si acceasi, nu? :))


Un comentariu:

  1. sa stii ca nu e rau sa fie firul gros , asa , mai salvezi ceva cand gresesti ...sa vezi cum este cand e firul ca puful :)

    RăspundețiȘtergere