26 octombrie 2012

NOTD: good day

Pot spune ca am avut o zi buna si inca mai e buna, la mine ziua e buna sau rea in functie de starea mea de spirit :))

Azi m-am trezit bine dispusa. Dupa o saptamana de dureri in gat (si eu si fi-mea) si nas infundat (si eu si fi-mea) si muci (fi-mea)...nu stiu ce a declansat starea asta de spirit, poate ca-i o zi frumoasa si chiar e, ca-i vineri si se apropie wekeend-ul, ca-i sarbatoare (si cu ocazia asta spun si eu la multi ani tuturor sarbatoritilor) , ca-am primit o surpriza "neasteptata" (va voi vorbi despre ea zilele astea)...de fapt stiam de ea si-o asteptam dar tocmai luni, nicidecum azi, sau poate o manichiura noua.

In sfarsit, dupa nu stiu cat timp o adevarata manichiura :)) Pot spune ca parca ma vad cu alti ochi, vaaai, comic nu? :)) Dar sa va las cu niste pozici.






Oja este de la Leydi in nuanta...832 cred, nu mai stiu sigur. Oricum este un caramiziu rosiatic, este foarte frumoasa in realitate, mai vie. Pozele mi-au iesit jalnice ca de obicei si din cauza asta niciodata nu pot arata adevarata culoare.

Ce ziceti de ea?

5 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. in realitate se deve mai bine, mai clar, este mai frumoasa.

      Ștergere
  2. arata foarte bine, insa parca acoperirea nu e perfecta :D
    Ma bucur ca astazi a fost o zi buna! Iti doresc cat mai multe (si9 fara raceala :D)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ba da, chiar este perfecta, daca te referi la poza 3 (ca se vede putin cam distorsionat) cred ca-i din cauza luminii si a uleiului pt uscare.

      si tie iti doresc la fel :)

      Ștergere