21 octombrie 2012

NOTD: nice green

Dupa cum vedeti zilele astea mi-am tot "batut joc" de interfata blogului...am vrut sa-i schimb putin aspectul, sa-l mai colorez, sa-i dau mai multa viata, daaaar, ca intodeauna exisa un dar (vb dirigintei mele de prin clasa a VIII-a) din cate teme am incercat si am tot reincercat nu m-am putut hotari asupra niciunei.

Am incercat mai bine de 20...cred, n-am gasit niciuna care sa-mi placa, vroiam ceva simplu dar si cu o anume pata de culoare, dupa cum se vede am ajuns tot la alb :( la unele nu-mi placea scrisul, la altele barele laterale (erau prea mici) si tot asa...dar in sfarsit, nu asta voiam sa va spun, voiam sa va arat "noua" mea culoare, oja, de la Gabrini in nuanta M05.



Am pus noua in ghilimele deoarece oja o am cam de multicel dar nu am folosit-o pana acum, e putin cam groasa dar chiar si asa, nu este pigmentata. Nu stiu daca voi observati dar in anumite locuri se cam vede unghia, ar fi mers data de trei ori pentru o acoperire mai buna.



P.S. in legatura cu tema blogului, daca aveti ideei, opinii, pareri, critici, orice, lasati un comm mai jos. Accept orice, pozitive, negative, nu ma supar :))


4 comentarii:

  1. E deagut verdele,imi place. Eii,pana te decizi cu tema....mai dureaza:)). Eu de asta am lasat ce am acum si am spus ca nu mai schimb:)), ca am cautat si eu ceva ceva atunci. Succes

    RăspundețiȘtergere
  2. se vede bine, insa intr-adevar pe ici pe colo acoperirea nu e perfecta.
    in legatura cu tema blogului, te inteleg, e greu sa te decizi. Important e sa-ti placa tie si sa nu fie greu de vizualizat, sa aiba un aspect placut, sa nu incarce prea mult ochiul.O sa il gasesti pe cel potrivit, o sa vezi :P

    RăspundețiȘtergere