18 octombrie 2012

Review: sampon si masca pentru par Repair and Protect

De mai bine de patru luni folosesc acesta produse, si am tot amanat aceasta postare dar iata ca i-a venit si timpul :)

Sampon/masca Repair and Protect, pentru par vopsit, deteriorat sau fragil, ce contine Pro Vitamina B5, hraneste si repara firul de par, protejand culoarea.

Inainte de a folosi aceste doua produse, prin luna iunie cred, am testat si samponul/masca Smooth and Silky, despre care binenteles am numai cuvinte de lauda. De obicei cand termin un anumit sampon/masca pentru par...(de fapt nu de obicei, e o regula asta) schimb firma, niciodata nu-mi iau acelasi sampon de doua ori consecutiv, am impresia ca nu-si mai face treaba cum trebuie, parul devine lipsit de volum si chiar din a doua zi dupa spalare, radacinile imi par destul de grase, cu produsele Anian m-am riscat, m-am riscat si-am castigat :))

Samponul curata destul de bine, produce o spuma destul de bogata, are un miros mmmmm, imbietor care si-l mentine pana la urmatoarea spalare (aprox 2-3 zile), uneori este nevoie de doua samponari, de regula eu cam asa procedez, sa fiu sigura ca parul e curat curatel. Vine intr-un recipient de plastic de 400 ml, mi se pare destul de "urias" avand in vedere si pretul, doar 16 lei.

Masca are o consistenta densa, vizibil mai groasa decat samponul, lasa parul matasos si moale, hidratat, fin si reuseste ceea ce nu prea reusesc prea multe masti sau balsamuri, il "imblanzeste" si  il descurca foarte usor, atat ud cat si uscat. Are acelasi miros ca si samponul, ceea cei da si mai multa persistenta. Imi place foarte mult ca nu trebuie sa stai 10-15 min cu ea pe par, isi face foarte bine treaba si in 5 min.
La fel sa si samponul, vine ambalat intr-un recipient din plastic in cantitate de 250 ml la pret de 25 lei. 

Se pot achizitiona din magazinul online TrioDeluxe.ro, impreuna la pret de 36 lei sau separat la preturile afisate mai sus.
Voi le-ati incercat? Sau ce produse de pe site-ul TrioDeluxe.ro folositi?


3 comentarii:

  1. multumim, par destul de bune, inca nu am folosit aceste produse

    RăspundețiȘtergere
  2. suna bine...inca nu am incerct nici un produs anian, dar le va veni si lor randul, odata si odata.

    PS. Imi place noul aspect al blogului!

    RăspundețiȘtergere
  3. sunt foarte bune, depinde acum si de tipul parului si de asteptarile fiecaruia :)

    RăspundețiȘtergere