12 octombrie 2012

The vampire diaries...is back

Am asteptat episodul asta cum n-am astepta nici un episod al altui serial, dar sincera sa fiu in unele momente am fost cam dezamagita :( , de ce? Pentru ca ma asteptam ca transformarea Elenei sa fie mai spectaculoasa, mai artistica, mai scenica...ma intelegeti voi.



Ce mi-a placut cel mai mult (in ep asta) a fost ca Elena si-a amintit tot ce o constransese Damon sa uite si cred ca asta inclina balanta un pic spre el. Dar de asemenea imi place foarte mult si de Stefan care si el este trup si suflet pentru Elena si in orice decizie, problema, hotarare, o pune pe ea intodeauna pe primul loc.

In schimb Damon cu toate nebuniile si scaparile care le are, de fiecare daca pare sa stie cei mai bine pentru ea, ca si-n ultimul episod din sez 3 si cel de azi, el fara doar si poate ar fi ales-o pe Elena in locul lui Matt si ar fi evitat toata tragedia...sau cel putin ar fi amanat-o :))


 

...in fine, va las un link unde-l puteti vedea, asta in cazul in care nu l-ati vazut deja, pt ca pe vplay erau deja comm incepand cu orele 00:00 :)), a pus pe jar pe toata lumea filmul asta. http://www.vplay.ro/watch/gfzdegkg/


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu