14 noiembrie 2012

Glittery project

Salut...

Ei bine iata-ma si pe mine in prima mea colaborare alaturi de alte bloggerite pe tema Glittery Project. Am avut ceva indoieli la inceput, nu stiam daca sa ma bag si eu in colaborare sau nu iar intr-un final mi-am luat inima-n dinti si m-am alaturat lor.

Eu pentru astazi am pregatit un notd, ce mi-a iesit vedeti mai jos si sper din toata inima sa va placa.








Pentru inelar am aplicat un strat mai gros de lac transparent apoi am turnat putin cate putin sclipici de culoare...roz, cred eu :)) iar pentru restul unghiilor am folosit oja neagra Flormar si sclipici Essence.

Nu uitat sa treceti si pe la celelalte bloggerite sa vedeti ce au realizat si ele:


15 comentarii:

  1. Cat de faine sunt!! Imi place de mor culoarea de pe inelar!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce mistoooo sunt!!! :D ador acel sclipici de pe inelar!!! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumos proiect, sclipiciul va fi mereu atragator. Imi place cum a iesit inelarul, candy-like :)

    RăspundețiȘtergere
  4. multumesc fetelor, multumesc.

    nu stiu cum se numeste sclipiciul, este intr-o mini fiola de sticla si am luat o de pe blogul "Mainile sunt cartea de vizita a unei femei"

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce-mi place cum arata sclipiciul peste negru, foarte drăguțe unghiuțele tale.
    pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  6. irizatiile alea peste negru le-ai facut doar cu oja de la essence? pai cum n-am stiut eu de oja asta ca deja terminam sticla pana acum :D

    RăspundețiȘtergere
  7. arata foarte bine manichiura cu glitterul de la Essence Space Queen trebuie neaparat sa mi-l iau :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da este extraordinar, cred ca ar da bine pe orice nuanta de oja.

      Ștergere
  8. Unghiutele sunt super dragute, si de oja de la Essence ce sa mai zic, e minunata.

    RăspundețiȘtergere