2 noiembrie 2012

Leapsa despre carti


1 Cand faci o pauza de la citit, folosesti un semn de carte sau indoi un colt al paginii?
Indodeauna folosesc un semn, nu-mi place cand vad vre-o foaie indoita sau mototolita (fi-mea mai reuseste sa-mi "ucida" cate-o foaie).

2 Ai primit in ultimul timp o carte? Daca da, care a fost acesta?
In ultimul timp nu. Am primt o carte de ziua mea in aprilie de la o librarie online si se numeste "E-mail codul bunelor maniere".

3 Citesti in baie?
Foarte rar.

4 Te-ai gandit vre-o data sa scrii o carte? Daca da, despre ce?
Nuu, nu am destula inspiratie si imaginatie. Daaaar totusi mi-ar place sa scriu thriller/crima.

5 Care este cartea ta preferata?
Am mai multe dar cred ca cel mai mult si cel mai mult imi place "Se numea Sarah"

6 Iti place sa recitesti unele carti?
Pana acum nu am recitit nici o carte, dar o am in plan pe cea de la punctul 5 :)

7 Ce parere ai despre o intalnire cu autorii cartilor pe care le apreciezi si ce le-ai spune?
Binenteles ca mi-ar face placere. Iar de spus...nu stiu ce-as putea sa le spun, banuiesc ca le-as pune zeci si zeci de intrebari.

8 Iti place sa vorbesti despre ceea ce citesti si cu cine?
Da mi-ar place, numai ca nu prea am cu cine in afara de o prietena. Iar cu ea vorbesc numai prin telefon :(

9 Care sunt lucrurile care te determina sa alegi o carte?
Titlul binenteles, asta in primul rand, apoi descriere de pe verso...si poate una-doua pareri.

10 Care crezi ca este o "lectura obligatorie", o carte pe care toata lumea trebuie s-o citeasca?
Cred c-ar fi multe dar singura "obligatorie" care-mi vine in momentul asta in minte este "Codul bunelor maniere" unii dintre noi parca pur si simplu am uitat si sa mai vorbim corect, de purtat nici nu mai fie vorba.

11 Care este locul tau preferat pentru lectura?
In bucatarie, pe scaun langa fereastra.

12 Cand citesti, asculti muzica sau preferi linistea?
Linistea, clar. Nu suport nici cel mai mic zgomot, pana si fereastra o tin inchisa, daca aud ceva, imi distrage cu totul atentia si trebuie sa iau fraza de la capat.

13 Ai citit carti in format electonic? 
Da, seria Twilight.

14 Citesti numai carti cumparate sau si carti imprumutate?
Imprumutate de la biblioteca? Inainte citeam numai de la biblioteca dar acum imi place sa-mi si ramana dupa ce le citesc, asa ca le cumpar.

15 Fa un top 5 al celor mai bune carti/serii pe care le-ai citit vre-o data.
Se numea Sarah
Seria Twlight si seria Casa noptii
Ingeri si demoni
...Sa ucizi o pasare cantatoare
Si toate cartile de Agatha Christie...hai ca-s mai multe de 5 :))

Am luat leapsa de la Ioana Dumitrache si o dau mai departe listei mele de bloguri :D dar nu numai.

Deeeeci, care este cartea voastra preferata?

6 comentarii:

  1. Tag ul acesta imi place mult. Se numea Sarah....mmm, despre ce e vorba?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. http://blogbyflora.blogspot.ro/2012/07/se-numea-sarah.html#comment-form

      Ștergere
  2. am mai auzt de cartea aceasta,...Sarah, de la Rao paraca.
    Si eu am facut tag-ul, imi place sa vorbesc despre carti.Iar la preferate, greu sa te opresti asupra uneia :d

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. o gasesti oriunde, eu am luat-o de pe Litera

      Ștergere
  3. cool :)


    ♥♥♥
    follow me @instagram, facebook, youtube, gfc and bloglovin (?) .. will return! <3

    RăspundețiȘtergere