16 noiembrie 2012

No 7 Lotiune de curatare - review

No 7 Cleansing lotion din gama Beautiful Skin ce se adreseaza tenului normal/uscat este o lotiune cu o textura foarte usoara ce improspateaza, dizolva urmele de machiaj si impuritatile, lasand pielea curata si cu un aspect proaspat si sanatos.

Il folosesc de aproximativ doua saptamani si nici nu mi-au trebuit mai mult de doua zile sa-mi dau seama ca este un produs care mi-a depasit asteptarile, pentru ca nu speram la prea multe din partea lui si care isi merita si ultimul banut :)



Il folosesc de obicei seara, pentru ca dimineata nu prea e timp, trezit, spalat, mic dejun, gradinita, toate le fac pe fuga dimineata, asa ca seara ma pot rasfata din plin :). Dupa spalarea tenului (folosesc sapun dove) aplic acesta lotiune pe o discheta demachianta si pur si simplu imi masez pielea usor prin miscari circulare.

Curata destul de bine, lasa pielea foarte curata cu un aspect foarte fresh si sanatos, hraneste, hidrateaza, are miros placut, discret si nu irita ochii.
Este atat de cremos incat uneori nici nu mai folosesc crema dupa aplicarea lui, nu incarca pielea si o lasa placuta la atingere.




Este un produs hipo-alergenic: pentru ca orice tip de piele poate deveni sensibil la un moment dat. Cel mai mult imi place ca are pompita de dozare, este foarte practica. Vine intr-un recipient din plastic, transparent in cantitate de 200 ml. 

Pretul lui este in jur de 60 lei si se gaseste in farmaciile Sensiblu. 

Voi ce produse No 7 folositi?

2 comentarii:

  1. Nu am folosit nici un produs No 7 pana acum dar acesta ma tenteaza foarte mult. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu tot intr-un review pe un alt blog l-am descoperit si mi-am zis ca trebuie sa-l am :))

      Ștergere